کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه قم:

مردم ایران همواره پای انقلاب خود ایستاده‌اند

خبرگزاری مهر , 28 آبان 1397 ساعت 9:18

فرمانده سپاه قم گفت: مردم ایران اسلامی همواره همراه و پشتیبان رهبری و نظام هستند و پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.


به گزارش قم نیوز سردار سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه یکشنبه در یادواره شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: رزمندگان ما هر کدام دنیایی از همت و شجاعت و مردانگی بوده و هستند.

وی گفت: امروز مردم در کنار علما، بزرگان و مرجعیت، رهبری جمهوری اسلامی ایران را در این مسیر همراهی می‌کنند و این همراهی استمرار دارد.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با بیان همراهی و پشتیبانی مردم به ویژه مردم قم از رهبرشان، افزود: انتظاری غیر از این از این مردم انقلابی و شهید پرور نیست چرا که آنان جان و فرزندان خود را نثار کردند.

 وی ابراز کرد: مردم انقلابی بدانند راهی جز پیروزی بر استکبار نیست و اگر قرار است شاهد ظهور صاحب اصلی نظام و امام زمانمان باشیم باید در این مسیر همچنان اصرار ورزیم.

سردار شاهچراغی بیان کرد: پدران و مادران کشور با تقدیم فرزندان خود این اصرار بر مقاومت و همراهی رهبری را اثبات کردند و همچنان نیز حاضر هستند تا در این مسیر از خودگذشتی کنند.

وی ادامه داد: همانطور که قم در تاریخ به خصوص بعد از انقلاب توانسته از نظام در سایه ولایت و رهبری دفاع کند اکنون نیز در این شرایط این حمایت‌ها وجود دارد و باید همچنان مستمر باشد.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه مردم قم از جنس شهیدان هستند، با ذکر خاطره‌ای گفت: مادر شهیدی را دیدم که استخوان‌های فرزند شهیدش را بالای سرش گذاشت و دست‌هایش را به آسمان بلند کرد و گفت: «خدایا اگر به اندازه همه رگ‌های بدنم فرزند پسر داشتم حاضر بودم در راه تو بدهم».


انتهای پیام/ 138


کد مطلب: 71197

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71197/مردم-ایران-همواره-پای-انقلاب-خود-ایستاده-اند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir