دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 71197
منبع : خبرگزاری مهر
فرمانده سپاه قم:

مردم ایران همواره پای انقلاب خود ایستاده‌اند

قم نيوز : فرمانده سپاه قم گفت: مردم ایران اسلامی همواره همراه و پشتیبان رهبری و نظام هستند و پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
مردم ایران همواره پای انقلاب خود ایستاده‌اند
مردم ایران همواره پای انقلاب خود ایستاده‌اند
به گزارش قم نیوز سردار سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه یکشنبه در یادواره شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: رزمندگان ما هر کدام دنیایی از همت و شجاعت و مردانگی بوده و هستند.

وی گفت: امروز مردم در کنار علما، بزرگان و مرجعیت، رهبری جمهوری اسلامی ایران را در این مسیر همراهی می‌کنند و این همراهی استمرار دارد.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با بیان همراهی و پشتیبانی مردم به ویژه مردم قم از رهبرشان، افزود: انتظاری غیر از این از این مردم انقلابی و شهید پرور نیست چرا که آنان جان و فرزندان خود را نثار کردند.

 وی ابراز کرد: مردم انقلابی بدانند راهی جز پیروزی بر استکبار نیست و اگر قرار است شاهد ظهور صاحب اصلی نظام و امام زمانمان باشیم باید در این مسیر همچنان اصرار ورزیم.

سردار شاهچراغی بیان کرد: پدران و مادران کشور با تقدیم فرزندان خود این اصرار بر مقاومت و همراهی رهبری را اثبات کردند و همچنان نیز حاضر هستند تا در این مسیر از خودگذشتی کنند.

وی ادامه داد: همانطور که قم در تاریخ به خصوص بعد از انقلاب توانسته از نظام در سایه ولایت و رهبری دفاع کند اکنون نیز در این شرایط این حمایت‌ها وجود دارد و باید همچنان مستمر باشد.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه مردم قم از جنس شهیدان هستند، با ذکر خاطره‌ای گفت: مادر شهیدی را دیدم که استخوان‌های فرزند شهیدش را بالای سرش گذاشت و دست‌هایش را به آسمان بلند کرد و گفت: «خدایا اگر به اندازه همه رگ‌های بدنم فرزند پسر داشتم حاضر بودم در راه تو بدهم».


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcefz8f.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما