کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت هفته وحدت

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 28 آبان 1397 ساعت 14:52

شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت.


به گزارش قم نیوز دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت خاتم‌النبیین حضرت محمد مصطفی(ص) را به تمام مسلمانان جهان تبریک گفت.
متن پیام شهردار قم به این شرح است:
 
«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ»
به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آيه 10»

 برادری کلید واژه‌ای است که از صدر اسلام تاکنون همواره مورد تاکید آیات و روایات بوده و در مقابل، تکیه دشمنان نیز به همان نسبت بر توطئه حول محور آن بوده است. تفرقه بین شیعه و سنی، شکل‌گیری وهابیت، داعش، گروه‌های تروریستی و... همه و همه توطئه‌هایی می باشند که دست‌آویز آن برهم زدن کلید واژه برادری و وحدت بین مسلمین جهان است؛ همان نکته‌ای که همواره خداوند از آن به عنوان راهی برای دستیابی به لطف و رحمت الهی نام برده است.

سال‌هاست دشمن تمام توان، امکانات و تجهیزات، خصوصا توان نظامی و تبلیغاتی خود را به کار بسته تا برادری بین مسلمانان و وجهه آنان را در بین جوامع بین‌المللی بر هم بزند و هفته وحدت به عنوان ایام جشن و سرور مشترک مسلمانان به یمن میلاد با برکت و فرخنده خاتم‌النبیین محمد مصطفی(ص) فرصتی است که بیش از هر زمان دیگری بر طبل دوستی، محبت و یکدلی و وحدت بین مسلمانان جهان بکوبیم.

آنچه که امروز در مقابل تبلیغات بی حد و اندازه دشمن به کمک مزدوران منطقه‌ای آنها، می‌تواند بر قدرت مسلمانان بیفزاید ایمان به خداوند متعال و تکیه بر وحدت و یکدلی است چراکه طبق وعده خداوند با وجود تمام امکانات و منابع مالی و تجهیزات کفار و دشمنان، این افراد با ایمان هستند که پیروز نهایی نبرد حق علیه باطل خواهند بود.

سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص)  محوری برای هم صدایی و هم افزایی بوده و هفته وحدت این یادگار ماندگار تجلی و نمادی برای ترسیم این همدلی محسوب می گردد و در تعبیر مقام معظم رهبری به خوبی چنین آمده است که وجود نبی اکرم(ص) بزرگترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده است.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده و میلاد خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمتٌ للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، از خداوند متعال سربلندی روزافزون تمام مسلمین جهان خصوصا ملت شریف، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی را خواهانم.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد
شهردار قم
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71214

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71214/پیام-تبریک-شهردار-قم-مناسبت-هفته-وحدت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir