دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 71219
منبع : خبرگزاری فارس

مردان شهره‌ در كمين قهرماني ليگ ملي بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم با جذب دو بازيكن جديد در نخستين دوره ليگ ملي بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور برابر حريفان خود به ميدان مي‌رود.
مردان شهره‌ در كمين قهرماني ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
مردان شهره‌ در كمين قهرماني ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
مردان شهره‌ در كمين قهرماني ليگ ملي بسكتبال با ويلچر
تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم با جذب دو بازيكن جديد در نخستين دوره ليگ ملي بسكتبال با ويلچر باشگاه‌هاي كشور برابر حريفان خود به ميدان مي‌رود.

به گزارش قم نیوز دیدارهای فصل 1397 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه مقدماتی و با حضور 10 تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

 
رقابت 10 تیم در 2 گروه لیگ ملی بسکتبال با ویلچر

در این فصل تیم‌های ایثار قم، هیات بوکان، شهرداری تبریز، هیات شهر ری و هیات قزوین در گروه نخست با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های بسکتبال با ویلچر هیات هرمزگان، هیات بم، نامی‌نو اصفهان، پگاه فارس و هیات ارومیه به انجام می‌رسد.
 

ایثار قم میزبان بازی‌های گروه نخست مقدماتی

طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین، دیدارهای گروه نخست از روز چهارشنبه سی‌ام آبان ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم آغاز می‌شود و این تیم با هدایت جواد شهره‌غلامی در مقابل چهار حریف هم‌گروه خود به میدان خواهد رفت.

 
افتخارات متعدد ایثار قم در لیگ‌های بسکتبال با ویلچر ایران

نماینده موفق و آماده بسکتبال با ویلچر قم در مدت هشت سال حضور در رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران موفقیت‌های متعددی را از جمله دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی لیگ برتر، دو قهرمانی لیگ دسته دوم و یک مقام بین‌المللی کسب کرده و اکنون آماده قهرمانی دیگری در نخستین دوره لیگ ملی این رشته است.

 
قهرمانی ایثار قم در فصل 1396 لیگ کشور

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای حضور موفق در فصل 1397 لیگ ملی، ترکیب سال گذشته خود را حفظ کرده و در کنار نفراتی که این تیم را قهرمان سال 1396 لیگ دسته دوم ایران کردند، دو بازیکن جدید نیز جذب شده‌اند تا ایثار در لیگ ملی نیز مدعی قهرمانی لقب بگیرد.

 
خرید معظمی و بازگشت فاضلی به ایثار

اسماعیل فاضلی بازیکن سابق ایثار قم که سال گذشته در لیگ برتر عضو تیم ثامن مشهد بود بار دیگر به این تیم بازگشته، ضمن اینکه محمد معظمی از استان بازیکن‌ساز بسکتبال با ویلچر یعنی زنجان به تیم ایثار قم آمده تا در کنار دیگر بازیکنان این تیم که اکثرا بسکتبالیست‌های بومی هستند، قدرت ایثار را چند برابر کنند.

 
قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 در جمع ایثاری‌ها

ایثار قم محمد کریمی کاپیتان اسبق تیم ملی را همانند سال‌های گذشته حفظ کرده، ضمن اینکه محمد محمدنژاد بازیکن ثابت تیم ملی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی و مسابقات 2018 قهرمانی جهان در آلمان را نیز حفظ کرده تا بخت خود را برای قهرمانی این فصل بیازماید.

 
2 استعداد جدید در ترکیب نماینده قم

عبدالمحمد جعفری، عظیم عباسی، اسماعیل ابوطالبی، محمدحسین بنازادگان، محمد متقیان، محمدرضا بهرامی، علی کارچانی، بهزاد رستمی دیگر بازیکنانی هستند که همانند فصل گذشته تیم ایثار قم را در این دوره همراهی می‌کنند، ضمن اینکه دو بازیکن جدید از معلولان مستعد بومی به نام‌های داود بدرخانی و جواد قراباغی نیز در تیم ایثار حضور دارند.

 
ایثار با هدایت شهره‌غلامی در کمین قهرمانی لیگ ملی

جواد شهره‌غلامی بسکتبالیست مطرح استان قم و کشورمان که با تیم لیگ برتری ایثار قم دو نایب‌قهرمانی ایران را تجربه کرده و در سال گذشته تیمش را قهرمان کشور نیز کرده، امسال بار دیگر ایثار قم را هدایت می‌کند تا این تیم مهیای قهرمانی لیگ ملی این رشته شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjh8ea.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما