دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 71225
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم:

تقاضاهای سرمایه‌گذاری تا مرحله اجرا فاصله زیادی طی می‌کنند

قم نيوز : معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم گفت: تقاضاهاي سرمايه گذاري در قم در حال حاضر تا مرحله اجرایی شدن فاصله زیادی طي مي‌کنند و به همین علت اطلاع رسانی در این زمینه در دستور کار حوزه جذب سرمایه گذاری است.
تقاضاهای سرمایه‌گذاری تا مرحله اجرا فاصله زیادی طی می‌کنند
تقاضاهای سرمایه‌گذاری تا مرحله اجرا فاصله زیادی طی می‌کنند
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، با اشاره به مهیا بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: ظرفیت‌های قم و ویژگی‌های ممتاز این استان، موجب شده است که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری قم را انتخاب کنند.

وی هدایت سرمایه‌ها و آگاهی بخشی به سرمایه گذاران در زمینه پروژه‌های قابل سرمایه گذاری در قم را مورد تاکید قرار داد و افزود: تقاضاهای سرمایه گذاری در قم در حال حاضر تا مرحله اجرایی شدن فاصله زیادی طی می‌کنند و به همین علت اطلاع رسانی در این زمینه در دستور کار حوزه جذب سرمایه گذاری است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با قدردانی از تلاش بانک‌های فعال استان برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، ادامه داد: تذکرهایی که به بانک‌ها داده می شود، فقط برای بهتر شدن امور است و هدف، ایجاد ناراحتی برای مسئولان بانکی نیست.

وی بیان کرد: بر اساس رصد و بررسی صورت گرفته مدیران بانکی قم در مقایسه با سایر استان‌ها با عوامل اجرایی همراهی خوبی دارند.

غضنفری همچنین با اشاره به انتخاب سید محمد رضا‌هاشمی به عنوان سرپرست استانداری قم افزود: همه مدیران باید با وی به عنوان مقام ارشد استان همراهی و همکاری لازم را داشته باشند، تا مدیریت امور طبق روال عادی خود پیش برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnx9u.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما