دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 71231
منبع : خبرگزاری فارس
عصر امروز مطرح شد

توصیه های آیت الله علوی گرگانی به سرپرست استانداری قم

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: استاندار قم نباید رابطه خودش را با مراجع تقلید و علما قطع کند، مراجع دردهای مردم را شنیده و آن‌ها مشکلات مردم را به مدیران انتقال می‌دهند تا مشکلات رفع شود.
توصیه های آیت الله علوی گرگانی به سرپرست استانداری قم
توصیه های آیت الله علوی گرگانی به سرپرست استانداری قم

عصر امروز مطرح شد
توصیه های آیت الله علوی گرگانی به سرپرست استانداری قم
یکی از مراجع تقلید گفت: استاندار قم نباید رابطه خودش را با مراجع تقلید و علما قطع کند، مراجع دردهای مردم را شنیده و آن‌ها مشکلات مردم را به مدیران انتقال می‌دهند تا مشکلات رفع شود.

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار سرپرست استانداری قم با اشاره به ویژگی‌های انسان اظهار کرد: خداوند بشر را برای ادای حقوق خلق کرد، امام سجاد(ع) در رسانه حقوق خود به حق‌های مختلف در حیات انسان پرداخت.

وی ادامه داد: سرتاسر وجود انسان حقوق است و اگر انسان خلاف این حق‌ها کاری انجام داد باید در روز قیامت پاسخ بدهد، امام خمینی(ره) اعتقاد داشتند که گریه امام علی(ع) به خاطر معرفت بالای این امام معصوم بود و امام علی(ع) خودش را در برابر حق خداوند کوچک می‌دانست.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: یک مدیر باید در کار خود با دلسوزی عمل کند و به کارها شتاب بدهد تا مردم از او راضی باشد.

آیت‌الله علوی گرگانی شهر قم را ام القرا و قطب جهان تشیع دانست و تصریح کرد: امام صادق(ع) در روایتی قطب علمی شدن شهر قم را پیش بینی کرد، اکنون این شهر علوم مختلف به زبان‌های گوناگون در جهان نشر پیدا می‌کند، عهده دار شدن مسؤولیت مدیریت در شهر قم سخت است.

وی ادامه داد: استاندار قم نباید رابطه خودش را با مراجع تقلید و علما قطع کند، مراجع دردهای مردم را شنیده و آن‌ها مشکلات مردم را به مدیران انتقال می‌دهند تا مشکلات رفع شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مدیران در قم باید مسؤولیت پذیر باشند تا آینده درخشانی را برای خودشان رقم بزنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfx05.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما