سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 71254
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله اسلامی: وحدت سبب رسیدن انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی شده است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری وحدت را دلیل چهل‌سالگی انقلاب اسلامی دانست گفت: وحدت و اتحاد سبب پیشبرد اهداف ملت ایران در ۴۰ سال پیروزی انقلاب شده است.
آیت‌الله اسلامی: وحدت سبب رسیدن انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی شده است
آیت‌الله اسلامی: وحدت سبب رسیدن انقلاب اسلامی به چهل‌سالگی شده است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علی اسلامی وحدت، اتحاد و یکپارچگی را ازنظر تکوین جزء مسلمات خلقت دانست و اظهار داشت: اگر وحدت در بین اجزا موجودات وجود نداشته باشد قطعاً دنیا و آفرینش آن به هم خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه عدم اتحاد و همبستگی سبب ایجاد تفرقه می‌شود، افزود: کوه از اجزاء گوناگون مانند سنگ و خاک تشکیل‌شده است و اگر بخواهیم آن را جابجا کنیم در مرحله نخست باید اجزای تکوینی آن را از یکدیگر جدا کنیم اما در غیر این صورت قابل جابجا شدن نخواهد بود، بنابراین در اصل خلقت و آفرینش اجزا به یکدیگر می‌پیوندند که نتیجه وحدت را به دیگر موجودات تحمیل می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برای جدا کردن هر چیزی ابتدا باید بین اجزای آن تفرقه ایجاد کرد، اما ازنظر تشریع نیز به اتحاد و پشت سر یکدیگر قرار گرفتن توصیه‌شده است.

وی پیروزی جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی را بر اساس وحدت دانست و خاطرنشان کرد: اگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران نبود انقلاب و جنگ تحمیلی نیز پیروز نمی‌شد.

آیت‌الله اسلامی عنوان کرد: اگر ملت ایران و مسئولان در مقابل دشمنان وحدت و انسجام خود را از دست بدهند قطعاً دشمنان بر ما پیروز خواهند شد اما اگر اتحاد را حفظ کنند مسلماً بر آنان پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه وحدت سبب رسیدن انقلاب به چهل‌سالگی خود شده است، ادامه داد: وحدت و اتحاد موجب پیشبرد اهداف ملت ایران در 40 سال پیروزی انقلاب شده است، همچنین سبب رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان ضربات سنگینی از انقلاب اسلامی دریافت کرده‌اند به همین دلیل از طریقی به‌ویژه ایجاد تفرقه درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، ازاین‌رو مسئولان باید نسبت به این امر توجه ویژه‌ای داشته و با قرار گرفتن در پشت سر مقام معظم رهبری پوزه دشمن را به خاک بمالند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5ray.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما