سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : 71273
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله اعرافی: طرح مددکاری اسلامی کمیته امداد وارد دروس حوزوی شود

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خواستار همکاری طلاب و اساتید برای تدوین متون درسی مددکاری اسلامی شد.
طرح مددکاری اسلامی کمیته امداد وارد دروس حوزوی شود
طرح مددکاری اسلامی کمیته امداد وارد دروس حوزوی شود
به گزارش قم نیوز مدیرکل، و تعدادی از مدیران کمیته امداد قم با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور دیدار و درباره مشکلات نیازمندان استان و طرح مددکاری اسلامی گفت‌وگو کردند.

امام ‌جمعه قم در این دیدار با تأکید بر اینکه طرح مددکاری اسلامی ازجمله طرح‌های موفق و قابل دفاع کمیته امداد استان قم است، گفت: این طرح باید توسط اساتید خبره و با بهره‌گیری از تجربیات طلاب مددکار این طرح ویرایش و بازبینی مجدد شود.

وی طراحی و تدوین یکی از متون درسی حوزه با عنوان «مددکاری اسلامی» را خواستار شد و گفت: لازم است برای مؤسسه آموزش‌دهنده و افراد آموزش‌دیده امتیازی جداگانه پیش‌بینی و گواهی معتبر نیز اعطا شود.

آیت الله اعرافی از اجرای طرح دوباره زندگی در قم قدردانی کرد و گفت: شایستگی‌های این طرح بر کسی پوشیده نیست ولی در راستای پایدارسازی این ازدواج‌ها باید با حمایت و نظارت بر این زندگی‌های نوپا تلاش مضاعف کنید.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: مردم را بیشتر با این طرح آشنا کنید لذا اطلاع‌رسانی بهتر می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند.

وی با اشاره به قرارداد کمیته امداد امام خمینی(ره) و حوزه علمیه خطاب به اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در تحقق مفاد قرارداد با رئیس محترم کمیته امداد شما از طرف ما مسئول پیگیری باشید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjt8ea.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما