چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 71283
منبع : خبرگزاری ايرنا

144 هزار نفر ساعت آموزش قرآن در مساجد قم برگزار می شود

قم نيوز : قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی در 400 کانون فرهنگی هنری گفت: تا پایان امسال بیش از 144 هزار نفر ساعت آموزش قرآن در مساجد قم برگزار می شود.
144 هزار نفر ساعت آموزش قرآن در مساجد قم برگزار می شود
144 هزار نفر ساعت آموزش قرآن در مساجد قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام اسدالله کریمی روز چهارشنبه با اشاره به وجود 580 کانون فرهنگی هنری در قم افزود: برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در 64 سرفصل اصلی تعریف می شود که سالانه این دبیرخانه با امضای تفاهمنامه با کانون های فرهنگی هنری مساجد، اقدام به حمایت از اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، آموزشی، علمی و مهارتی می نماید.

وی دوره های قرآنی را از جمله سرفصل های مهم کانون های فرهنگی هنری دانست و گفت: دوره های قرآن آموزی با 15 شرکت کننده، حداقل در 24 جلسه و توسط 400 کانون فرهنگی برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت 250 حلقه قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان گفت: حلقه های معرفی با هدف آموزش تفسیر و تدبر در قرآن ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تجوید، قرائت، حفظ موضوعی و حفظ جزء 30 از جمله موضوع هایی است که در حوزه آموزش و پژوهش در دوره های قرآنی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد.

کریمی، توجه به موضوع خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر محورهای اصلی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و افزود: دوره های سبک زندگی ایرانی اسلامی، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف در 300 کانون در حال شکل گیری است.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcaeun0.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما