چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 71285
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال؛

تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود

قم نيوز : تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود.
تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود
تیم سوهان محمد سیمای قم به دیدار سن ایچ ساوه می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه دوم آذر برگزار می‌شود و نماینده قم در تلاش برای جبران شکست خانگی هفته گذشته این بار در جدالی در شهر همسایه خود به دنبال کسب امتیاز کامل است.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته هفدهم لیگ برتر در ساوه به دیدار تیم سن ایچ این شهر می‌رود و پس از حضور در رده ششم جدول رده بندی می‌خواهد با کسب ۳ امتیاز این بازی یک یا ۲ پله در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

شاگردان حسین صبوری در مسابقه قبلی خود در قم ۴ بر ۳ برابر مقاومت قرچک مغلوب شدند و اکنون برای فراموشی شکست خانگی هفته گذشته نیاز مبرمی به پیروزی در ساوه دارند و این در حالی است که شهرداری ساوه با ۳ امتیاز کمتر از سوهان محمد سیما یک پله از این تیم پایین‌تر است.

سوهان محمد سیما که با مشکلات مالی نیز دست و پنجه نرم می‌کند ۲۵ امتیازی است و در رده ششم ایستاده و سن ایچ با ۲۲ امتیاز تیم هفتم است اما فاصله تیم سوهان محمد سیمای قم با تیم سوم جدول تنها ۴ امتیاز است.

در جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال ایران ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در بالای جدول خود را از سایرین جدا کرده‌اند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند اما هدف تیم سوهان محمد سیما کسب عنوان سومی لیگ است.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdccpiqm.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما