چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 71286
منبع : خبرگزاری ايرنا
دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان:

عامل اصلی جنایت کابل سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل است

قم نيوز : دبیرکل حزب رفاه ملی افغانستان با محکوم کردن حمله تروریستی شب گذشته در کابل گفت: این حملات در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) از سوی ایادی استکبار جهانی با عاملیت سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل صورت گرفت.
محمد حسن جعفری
محمد حسن جعفری
به گزارش قم نیوز محمد حسن جعفری روز چهارشنبه افزود: ما هم همنوا با مردم افغانستان امروز عزادار هستیم، مطمئنا این حملات تروریستی که هنگام تلاوت قرآن در یکی از هتل های شهر کابل رخ داد توسط گروه های تکفیری ، وهابی و سلفی با هماهنگی استکبارجهانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ و تقویت اتحاد مسلمانان، ادامه داد: این کار دشمنان اسلام است که در تمام کشورها به دنبال نفاق و فتنه در میان مسلمانان هستند.

جعفری گفت: امروز اگر توجه کنیم سازمان های امنیتی کشورهای مستکبر عامل جنایت های منطقه هستند و داعش و طالبان بهانه می باشند و کسانی که در این گروه های تروریستی وارد شده اند مزدور استکبار می باشند، چرا که یک فرد مسلمان انسان های بی گناه را نمی کشد و در مکان و زمان های مقدس بمب گذاری نمی کند.

وی با اشاره به این که حزب رفاه ملی افغانستان باور دارد که مردم این کشور متحد و یکپارچه به سمت آینده روشن حرکت می کنند، افزود: از آمریکا می خواهیم به فتنه انگیزی های خود در افغانستان پایان و اجازه دهد مردم زندگی خود را داشته باشند، ملت این کشور صلحی را که آمریکا می خواهد برای آنان ایجاد کند را نمی خواهند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها تنها به دنبال اجرای سیاست های خود و رسیدن به منافعشان هستند و هیچ توجهی به خواست مردم افغانستان ندارند.
جعفری گفت: مردم این کشور هیچ نیازی به حضور کشورهای بیگانه ندارند، این ها غیر از دخالت در امور داخلی و سیاسی کشور از جمله در انتخابات ها، هیچ اقدامی برای ملت انجام نمی دهند.

در جریان حمله انتحاری روز گذشته در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهر کابل افغانستان، 50 تن جان خود را از دست دادند و 75 زخمی شدند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcd9x05.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما