چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 71308
منبع : خبرگزاری فارس
هفته ششم ليگ برتر فوتبال

پذيرايي افشيد قم از ذوب‌آهن اصفهان

قم نيوز : تيم فوتبال نوجوانان افشيد قم در ششمين هفته نيم‌فصل نخست مسابقات ليگ برتر نوجوانان باشگاه‌هاي كشور در قم به مصاف تيم مطرح ذوب‌آهن اصفهان مي‌رود.
پذيرايي افشيد قم از ذوب‌آهن اصفهان / خيز شاگردان محمدي به بالاي جدول
پذيرايي افشيد قم از ذوب‌آهن اصفهان / خيز شاگردان محمدي به بالاي جدول
به گزارش قم نیوز بازی‌های هفته ششم و پایانی نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ روز جمعه دوم آذر ماه در گروه‌های اول تا پنجم برگزار می‌شود و در قم افشید میزبان تیم مدعی و مطرح ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

 *خیال آسوده افشید از بابت بقا در لیگ برتر

تیمی که موسی محمدی مربی جوان فوتبال قم آن را هدایت می‌کند، در فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به اندازه یک دهه حضور صبا در لیگ برتر نوجوانان امتیاز گرفته و از هم اکنون خیالش از بابت بقا در لیگ برتر راحت است اما افشیدی‌ها امسال قصد شگفتی‌سازی دارند.

 *شاگردان محمدی در فکر صعود از مرحله گروهی

نکته جالب توجه این است که از سال 1388 که تیم صبا نماینده قم در لیگ برتر بود، این تیم هر ساله به سختی برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کرد و هیچ وقت قمی‌ها به این تیم به عنوان یک شانس صعود از مرحله گروهی امیدوار نبودند اما افشید امسال این روند را تغییر داده و در صورت تداوم نتایج خوب هفته‌های اخیر خود به مرحله بعد می‌رود.

 *جدال با ذوب‌آهن سومین دیدار خانگی افشید قم

شاگردان موسی محمدی در دیدار خانگی هفته ششم و پایانی نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران، از ساعت 14 روز جمعه دوم آذر ماه افشید قم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود، دیداری که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

*فوتبالیست‌های افشید در تعقیب اصفهانی‌ها

افشید قم در گروه سوم جای دارد، گروهی که در آن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 15 امتیاز در صدر ایستاده، ذوب‌آهن اصفهان با 13 امتیاز در مکان دوم، افشید قم با 5 بازی و 10 امتیاز سوم است، مقاومت تهران با هفت امتیاز، طلایی‌پوشان خرم‌آباد با سه امتیاز و سایر تیم‌ها در رده‌های بعدی جای دارند.


*هوشمند بهترین گلزن و تنها مصدوم افشید

هومن هوشمند مهاجم تیم افشید قم به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار هفته چهارم برابر مقاومت تهران همچنان از شرایط مطلوب جسمانی به دور است، اما موسی محمدی سرمربی تیم افشید به دلیل کیفیت بالای این بازیکن گلزن که چهار گل نیز در این فصل به ثمر رسانده در دیدار هفته قبل مقابل سپاهان از وی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivpay.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما