پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 71327
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

ثبت تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی یک کار راهبردی است

قم نيوز : رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ثبت خاطرات و تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یک کار راهبردی است.
ثبت تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی یک کار راهبردی است
ثبت تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی یک کار راهبردی است
به گزارش قم نیوز محمد حسنی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آسمان نزدیک است در نگارستان اشراق با اشاره به اهمیت تاریخ شفاهی اظهار کرد: ثبت خاطرات و تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یک کار راهبردی است و اگر این تاریخ را خودمان ثبت نکنیم، دیگران برای ما تاریخ خواهند نوشت، هم اکنون شاهد تحریف تاریخ رژیم پهلوی و حتی دوران پس از انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: کتاب آسمان نزدیک است اشتراک یک تجربه زیست در مسیر سلوک و قرب الهی است، در این راستا در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سال‌های اخیر حرکتی را برای ثبت خاطرات تبلیغی شروع کردیم.

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: یک فقری در بازنمایی حضور روحانیت در عرصه‌های خطرناک از جمله عرصه‌های جهادی وجود دارد، باید نمونه‌های حضور روحانیت در عرصه‌های جنگ تحمیلی را به مردم معرفی کنیم و این مساله با انتشار خاطرات آن‌ها از دوران دفاع مقدس تحقق خواهد یافت.

حسنی با اشاره به ویژگی‌های یک نویسنده موفق اظهار کرد: شاخص نویسنده موفق این است که در اثر دیده نشود و نویسنده کتاب آسمان نزدیک است، نویسنده موفقی بود و مخاطب جذب این اثر می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjatea.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما