پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 71332
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری: هفته وحدت به‌مثابه برادری اهل سنت و شیعه است

قم نيوز : نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هفته وحدت به‌مثابه برادری بین اهل سنت و برادران تشیع است.
عضو مجلس خبرگان رهبری: هفته وحدت به‌مثابه برادری اهل سنت و شیعه است
عضو مجلس خبرگان رهبری: هفته وحدت به‌مثابه برادری اهل سنت و شیعه است
به گزارش قم نیوز ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: اهل سنت نسبت به اصل وحدت و اتحاد ادای احترام می‌کند، هفته وحدت به‌مثابه برادری بین اهل سنت و تشیع است.

وی با اشاره به اهمیت مسئله وحدت در بین علمای اهل سنت افزود: علمای کردستان با حضور در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع و مرجعیت این شهر مقدس وحدت و برادری خود را با برادران تشیع اثبات می‌کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تقویت وحدت بین مردم کردستان گفت: تاکنون 10 کنگره درباره امام شافعی در کردستان در راستای وحدت و اتحاد بین اهل سنت و تشیع برگزارشده است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: مردم کردستان از برخی کمبودها و مشکلات رنج می‌برند که امید می‌رود نسبت به وفاداری و ازخودگذشتگی این ملت فداکار توجه بیشتری شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم کردستان نزدیک به 40 سال در برابر انواع مشکلات و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرده که نشان از اتحاد و عمق علاقه مردم این دیار به انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان نیز در این دیدار با اشاره به پیوند عمیق و استوار بین اهل تسنن و تشیع در کردستان خاطرنشان کرد: نعمت وحدت و محبت به اهل‌بیت(ع) در کردستان بسیار برجسته و پررنگ است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی بیان کرد: کردستان در دوران جنگ تحمیلی 52 شهید روحانی اهل سنت و بیش از 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 ارتباط و پیوند بین اهل سنت و شیعه در ایران قوی‌تر از کشورهای دیگر اسلامی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0mde.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما