جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : 71366
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

همایش یک روزه «صراط» برای زنان مسلمان کشمیر برگزار شد

قم نيوز : در همایش یک روزه «صراط» که امروز به میزبانی جامعه کمک انسانی کشمیر برای بانوان مسلمان برگزار شد، سخنرانان بر اهمیت پیروی از آموزه های نبی اکرم (ص) برای حل مشکلات زنان در جامعه امروز تاکید کردند.
همایش یک روزه «صراط» برای زنان مسلمان کشمیر برگزار شد
همایش یک روزه «صراط» برای زنان مسلمان کشمیر برگزار شد
به گزارش قم نیوز به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد نبی اکرم(ص)، همایش یک روزه «صراط» برای بانوان مسلمان امروز پنجشنبه به میزبانی «جامعه امداد انسانی کشمیر» با مشارکت شمار زیادی از دختران، دانش آموزان و زنان در منطقه باره موله در جامو و کشمیر برگزار شد.

در این همایش که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید، سخنرانان زن مسلمان درباره آموزه های زندگی پیامبر اسلام(ص) برای شرکت کنندگان صحبت کردند.

سخنرانان اسلامی در همایش گفتند: اسلام به ما می آموزد که زن و مرد در پیشگاه خداوند برابر هستند.

این سخنرانان ضمن اشاره به حقوقی که به زنان در اسلام داده شده گفتند: اسلام به زنان حق وراثت، حق مالکیت، حقوق اجتماعی و خانوادگی متعدد از جمله حق انتخاب در ازدواج، حق رد شرایط پیشنهادی و حق طلاق  اعطاء کرده است.

سخنرانان همچنین با تاکید بر وضعیت زنان در جامعه مدرن امروزی گفتند: پیروی از شیوه زندگی پیامبر اسلام(ص)؛ نوش دارویی برای حل تمام معضلات و مشکلات زنان در جامعه کنونی بشری است.

در این مراسم اعضای جامعه امداد انسانی کشمیر در میان نیازمندان و فقرای جامعه مایحتاج زندگی از جمله پتو، خوراکی و غذا توزیع کرده و به یک بیوه نیز ماشین چرخ خیاطی اهداء شد.

بشیر احمد میر رئیس جلس گفت: هدف از برگزاری همایش صراط، فراهم کردن درمانی برای دردهای زنان و برطرف کردن مشکلات و مسائل آن ها در جامعه می باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcce1qm.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما