شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 71383
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی:

برگزاری جلسات کارگروه CFT محدودیت زمانی ندارد

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات کارگروه CFT محدودیت زمانی ندارد، گفت: دغدغه‌ مجمع تشخیص هم چون نظرات شورای نگهبان و مسئولان دولتی در این کارگروه مطرح می‌شود.
برگزاری جلسات کارگروه CFT محدودیت زمانی ندارد
برگزاری جلسات کارگروه CFT محدودیت زمانی ندارد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، مجتبی ذوالنوری در خصوص کارگروه بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم (CFTاظهار کرد: برگزاری جلسات کارگروه لایحهCFT  محدودیت زمانی ندارد و تا مادامی که ایرادات بررسی و اختلافات رفع شود این جلسات مشورتی ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه نظر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لایحه پس از تصویب قانون، تصریح کرد: دغدغه‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد لایحهCFT  هم در این کارگروه مطرح می‌شود زیرا نمایندگانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام در این کارگروه دعوت شدند.

وی افزود: علاوه بر این نمایندگان شورای نگهبان، معاون حقوقی رئیس جمهور، مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی حضور دارند بنابراین همه افراد دغدغه‌های خود را مطرح و توضیحات لازم بررسی می‌شود.

 

22 ایراد شورای نگهبان در کارگروه CFT بررسی می‌شود

ذوالنوری یادآور شد: مباحث در فضای آرام، تخصصی و کارشناسی مطرح و بررسی می‌شود، در این کارگروه تمام 22 ایراد شورای نگهبان به لایحه CFT مطرح، بررسی و تبادل نظر می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد جزئیات جلسه کارگروه نمی‌توانم مباحثی را مطرح کنم، گفت: تا کنون یک جلسه کارگروه برگزار شده اما این جلسه طولانی تا نزدیکی ساعت 11 شب ادامه داشت. وزیر امور خارجه هم در کارگروه حضور پیدا کرد

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcbffbz.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما