شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 71400
منبع : خبرگزاری فارس
به دعوت كادر فني تيم ملي بزرگسالان انجام شد

اعزام ملي‌پوشان فوتسال قم به تورنمنت بين‌المللي اسلواكي

قم نيوز : دو ملي‌پوش فوتسال استان قم از سوي كادر فني تيم ملي براي همراهي ايران در تورنمنت بين‌المللي 2018 اسلواكي به اردوي آماده‌سازي دعوت شدند.
اعزام ملي‌پوشان فوتسال قم به تورنمنت بين‌المللي اسلواكي
اعزام ملي‌پوشان فوتسال قم به تورنمنت بين‌المللي اسلواكي
به گزارش قم نیوز تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان قدرت اول قاره کهن بعد از کسب مقام سوم رقابت‌های جام جهانی 2016 کلمبیا و به دست آوردن قهرمانی مجدد در بازی‌های جام ملت‌های سال 2018 آسیا برای حفظ آمادگی خود به اردو می‌رود.

در واقع این دهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران است که به منظور حضور قدرتمند تیم ملی در یک تورنمنت برون‌مرزی یعنی رقابت‌های بین‌المللی به میزبانی کشور اسلواکی برگزار می‌شود و به همین منظور ملی‌پوشان از امروز به اردو رفته‌اند.

در این اردو که سه روز و تا پیش از شروع دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی مرکز ملی فوتبال ادامه دارد، با تصمیم سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، ۱۶بازیکن حضور دارند، در حالی که دو نفر آنها از فوتسالیست‌های مطرح قم هستند.

علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره فوتسال قم که بیش از یک دهه در تیم ملی عضویت دارد و در سال‌های 2014، 2016 و 2017 سه دوره به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شد و هم اکنون نیز بین سه نامزد مرد سالی فوتسال آسیا در سال 2018 قرار دارد، همانند اردوهای قبل به عنوان کاپیتان تیم ملی دعوت شده است.

ابوالقاسم اروجی دیگر ملی‌پوشان فوتسال قم در اردوی جدید تیم ملی محسوب می‌شود، بازیکن سابق ارم‌کیش، صبای قم و ماهان‌تندیس قم که بعد از بازی در تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌‌پسند اصفهان هم اکنون عضو تیم مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و قهرمان سال جاری جام باشگاه‌های آسیا است.

این در شرایطی است که از تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم به دلیل نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هیچ بازیکنی از سوی سرمربی تیم ملی دعوت نشده، تیمی که از 16 بازی 25 امتیاز دارد و در مکان هفتم جدول 14 تیمی لیگ برتر جای گرفته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgabz.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما