شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 71407
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

همایش « خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» در لندن برگزار می‌شود

قم نيوز : در همایش «اسلام هراسی ۲۱۰۸ ؛ خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» که قرار است در شهر لندن برگزار شود، سخنرانان به موضوع هم پیمان شدن اسلام هراسان و صهیونیست های جهان علیه جامعه اسلامی و اعراب می پردازند.
همایش « خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» در لندن برگزار می‌شود
همایش « خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» در لندن برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن میزبان یک همایش یک روزه اسلام هراسی می باشد. این گردهمایی قرار است در ساعات 5 تا 12 بعد از ظهر در تاریخ 8 دسامبر با عنوان همایش اسلام هراسی 2018 و با موضوع : «خفه کردن صدای انتقاد از اسرائیل» برگزار شود.

همایش مربوطه که در 4 سال گذشته برگزار شده روز شنبه در یک گالری در خیابان شلتون در لندن برگزار شده و موضوع آن شیوه تبعیض آمیز غربی ها برای مهار «انتقاد از صهیونیست»، خاموش کردن صدای مخالفان در دنیا و هم پیمان شدن اسلام هراسان و صهیونیست ها علیه دنیای اسلام می باشد.

در سایت همایش آمده است: با توجه به طبیعت نژادپرستانه صهیونیسم، این هم پیمانی میان راست های افراطی در جهان (اسلام هراسان) و حامیان اسرائیل اجتناب ناپذیر بود. طرفداران اسرائیل نفرتشان از اعراب و مسلمانان را ابزاری برای حمایت از آواره سازی مردم فلسطین ساخته اند. و با صهیونیست ها همراه شده اند. به همین جهت نیز ما شاهد هستیم که آن ها  در رویداد های هواداران اسرائیل شرکت کرده و حقوق به حق مردم مظلوم فلسطین را برای تعیین سرنوشت شان نادیده می گیرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciy5ay.t1azu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما