?>?> چهارمین جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» سال آینده در لندن برگزار می شود | قم نیوز
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 71410
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

چهارمین جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» سال آینده در لندن برگزار می شود

قم نيوز : در جشنواره دو روزه بین المللی خرید مسلمانان که آوریل ۲۰۱۹ در لندن برگزار می شود، بیش از ۲۰ هزار تن از خریداران و صاحبان محصولات محلی و سرتاسر جهان حضور بهم می رسانند.
چهارمین جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» سال آینده در لندن برگزار می شود
چهارمین جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» سال آینده در لندن برگزار می شود
به گزارش قم نیوز جشنواره بین المللی «خرید مسلمانان» سال آینده به لندن باز می گردد.

پایتخت انگلستان آوریل 2019 میزبان چهارمین دوره  جشنواره خرید مسلمانان(که  قبلا جشنواره  سبک زندگی اسلامی لندن نام داشت) خواهد بود. این رویداد که سالانه برگزار می شود هم اکنون به بخشی از بزرگترین مراسم حلال در بریتانیا تبدیل شده و خدمات و محصولات مسلمانان و مرتبط با دین اسلام را از سرتاسر کره زمین به نمایش می گذارد. و هر مارک تجاری حلال محصولات و خدمات برای معرفی خود به این مراسم مراجعه می کند. این رویداد خریداران اصلی از سراسر جهان از جمله مارک های معتبر را جذب خواهد کرد.

ولید جهانگیر مدیر جشنواره گفت: بیش از یک چهارم جمعیت جهان را مشتریان مسلمان تشکیل می دهند و این شاخه ای از خریداران هستند که تا چند سال آینده به بیش از 3 تریلیون دلار خرید انجام خواهند داد. این رقم را نمی توان نادیده گرفت.

وی افزود: هدف ما این است که بخش های بدون استفاده در این اقتصاد را به جریان اصلی بازار جهانی بیاوریم و به دنیا نشان دهیم که مسلمانان از نظر اقتصادی چه خدمات و محصولاتی می توانند به این بازار ارائه دهند.

لازم به ذکر است در این جشنواره قرار است غرفه های محلی و بین المللی تجاری در مرکز نمایشگاهی ارلز کورت(المپیا) در لندن برگزار شود. این جشنواره سال گذشته نیز در همین مکان به اجرا گذاشته شد. تخمین زده می شود که بیش از 20 هزار نفر در این جشنواره دو روزه شرکت کنند. انتظار می رود بسیاری از بازدید کنندگان مسلمان بالای میانگین از محصولات  و کالاهای نمایشگاه خریداری کنند.

گفتنی است اقتصاد رو به رشد اسلامی در جهان هم اکنون در شاخه های مختلف غذای حلال، اقتصاد اسلامی، گردشگری اسلامی، لباس های حجابی، رسانه های و دیگر موراد ادامه داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx0qm.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما