يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : 71418
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب دومين برد متوالي رقم خورد

صدرنشيني فوتساليست‌هاي قم در ليگ ايران

قم نيوز : فوتساليست‌هاي تيم دلسوختگان اهل بيت قم با كسب دومين برد متوالي و تداوم شكست‌ناپذيري خود صدرنشين ليگ فوتسال باشگاه‌هاي كشور شدند.
صدرنشيني فوتساليست‌هاي قم در ليگ ايران
صدرنشيني فوتساليست‌هاي قم در ليگ ايران
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم بعد از چند سال فعالیت در رده باشگاه‌های استان قم از امسال وارد مسابقات باشگاه‌های کشور شده و کار خود را نیمه نخست سال جاری از لیگ منطقه‌ای ایران آغاز کرد و با اقتدار به مقام قهرمانی آن دست یافت.

دلسوختگان اهل بیت قم که هدایت آن را جعفر منیعات بازیکن خوشنام سال‌های دور فوتسال قم و عضو اسبق تیم ارم‌کیش قم در لیگ برتر ایران بر عهده دارد بعد از قهرمانی در لیگ منطقه‌ای سال جاری به مسابقات لیگ دسته دوم راه یافت و اکنون در این لیگ مدعی راهیابی به دسته اول فوتسال ایران است.

نماینده فوتسال قم بازی‌های خود را با یک دیدار خانگی در مقابل تیم فرش آران و بیدگل که دو بازیکن قمی در اختیار داشت آغاز کرد اما در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم میهمان با تساوی دو بر دو متوقف شد تا کار خود را با یک تساوی استارت بزند.

شاگردان منیعات در هفته دوم بازی‌ها نیز میزبان تیم پاس تهران بودند که در این بازی نیز به تساوی دو بر دو رضایت دادند تا از دو بازی متوالی در خانه تنها دو امتیاز کسب کنند و بدین‌ترتیب برای به دست آوردن نخستین برد این  فصل منتنظر دیدارهای بعدی باشند.

در هفته سوم بازی‌‌ها نماینده قم نخستین برد خود را کسب کرد، این تیم در نخستین بازی خارج از خانه به مصاف تیم هیات فارسان رفت و با نتیجه جالب توجه هفت بر دو حریف را در هم کوبید تا سه امتیاز شیرین به ارمغان آورده و جایگاه خود را در جدول ارتقاء بدهد.

بعد از یک هفته استراحت، پنجمین هفته بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته دوم فوتسال ایران نیز یک برد ارزشمند برای نماینده قم به همراه داشت، تیم دلسوختگان اهل بیت قم در هفته پنجم در خانه خود میزبان پدیده فیروزکوه بود و با پنج گل تیم میهمان را بدرقه کرد تا با این پیروزی با هشت امتیاز به صدر جدول گروه چهارم برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaayn0.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما