يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 71424
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
نماینده آیت الله سیستانی:

باید از فرصت جوانی در خدمت به خانواده و جامعه استفاده شود

قم نيوز : شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: اگر زن بخواهد که در زمینه علمی و عملی موفق باشد، باید در خانواده و اجتماع موفقیت آمیز عمل کند.
باید از فرصت جوانی در خدمت به خانواده و جامعه استفاده شود/ قهرمانان و علما پرورش یافته مادر هستند
باید از فرصت جوانی در خدمت به خانواده و جامعه استفاده شود/ قهرمانان و علما پرورش یافته مادر هستند
به گزارش قم نیوز شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: اگر زن بخواهد که در زمینه علمی و عملی موفق باشد باید در بُعد خانوادگی و اجتماعی موفقیت آمیز عمل کند.

وی افزود: ما باید هدف بزرگ و شیوه ای متناسب با عظمت جهان هستی داشته باشیم؛ چراکه انسان مسلمان باید از طریق فرصت با ارزش که همان جوانی است، موفقیت را برای خود، خانواده و جامعه محقق سازد.

نماینده آیت الله سیستانی خواستار سرمایه گذاری وقت، عقل و توان در جهت اندیشه، فهم و حکمت شد و اشاره کرد: اگر بخواهیم موفق شویم باید رابطه خود را با خداوند اصلاح کنیم؛ چراکه ریشه اصلاح در آن است.

شیخ کربلایی گفت: زن، یک همسر یا مادر موفق است که قهرمانان، علما و فرماندهان را تربیت می کند؛ چراکه زن در تمامی مراحل زندگی به اصول موفق تکیه دارد و زنان باید از تجربه های موفق و کسانی که در این زمینه آگاه هستند، درس بگیرند.

تولیت آستان مقدس حسینی تصریح کرد: نباید از وسایل و ابزار جدید به صورت غیر صحیح استفاده شود، بلکه باید در زمینه مثبت به خدمت گرفته شود.


انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkknq.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما