دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 71438
منبع : ایسنا
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ایثار و تلاش لازمه روحیه بسیجی است

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: راستی،صداقت، امانت‌داری، گذشت، ایثار، تلاش و وفای به عهد لازمه روحیه و تفکر بسیجی است.
ایثار و تلاش لازمه روحیه بسیجی است
ایثار و تلاش لازمه روحیه بسیجی است
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی صبح امروز در هفتاد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری قم با گرامیداشت آغاز هفته بسیج عنوان کرد: بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) با اهداف با ارزشی تشکیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از معانی و مفهوم مهم بسیج، واژه بسیط است بدان معنا که هر چه ارزش ها و خوبی هاست باید در بسیج جستجو کرد.

وی تصریح کرد: داشتن روحیه و تفکر بسیجی اهمیت زیادی دارد و بدون داشتن تفکر و روحیه بسیجی نمی توان خدمت کرد.  اگر امام خمینی(ره) اشاره دارد به اینکه بسیج لشکر مخلص خداست یعنی یکی از ویژگی های مهم بسیجی اخلاص در رفتار است.

وی خاطرنشان کرد: رفتار و اعمال بسیجی باید در چارچوب باورها و اعتقادات دینی و اخلاقی باشد در واقع راستی،صداقت،امانت داری،گذشت،ایثار، تلاش و وفای به عهد لازمه روحیه و تفکر بسیجی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با چنین روحیه ای می توان در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نقش آفرین شد و به خدمت پرداخت.

وی تاکید کرد:در هر کجای این مرز و بوم که روحیه و تفکر بسیجی وجود داشته باشد توفیقات زیادی به دست خواهد آمد ما نیز امیدواریم با تفکر بسیجی بتوانیم خادمان و نماینده گان خوبی برای مردم باشیم.

جلالی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت عنوان کرد:روز میلاد پیامبر اسلام(ص) به عنوان روز اخلاق و مهرورزی نیز نام دارد که نشان از حسن خلق و مهربانی رسول الله و اهمیت این مشخصه و ویژگی در زندگی ما مسلمانان است. 


انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc40qm.2bqs18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما