چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 7145
عصر امروز در قم آغاز می شود؛

دوره آموزش حضوری مربیان مسجد

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی و پژوهشی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم از برگزاری دوره آموزش حضوری مربیان مسجد به مدت دو روز در مجتمع یاوران مهدی (عج) خبر داد.
دوره آموزش حضوری مربیان مسجد
به گزارش قم نیوز، علیرضا استادیان، معاون آموزشی و پژوهشی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با اعلام این خبر افزود: دوره آموزش حضوری مربیان مسجد به همراه اختتامیه طرح آموزش حضوری و غیر حضوری مربیان از امروز( ۱۰ خرداد) در مجتمع یاوران مهدی (عج) آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی ۲۵۰ نفر از طلاب خواهر و برادر حضور می یابند، اظهار داشت: در حدود ۵۰۰ نفر در این دوره ثبت نام کردند که تنها نیمی از این تعداد شرایط حضور در طرح آموزش حضوری را به دست آوردند که طلابی که صلاحیت علمیشان تایید شود، برای تبلیغ چهره به چهره و اجرای برنامه های حلقه های معرفت به مساجد استان قم اعزام می شوند.

معاون آموزشی و پژوهشی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه دوره های آموزی به صورت همایش و کارگاه برگزار می گردد، گفت: حجت الاسلام مجتبی وافی ،حجت الاسلام نظری سخنرانان این دوره آموزشی می باشند.

وی گفت: در روز نخست این دوره آموزشی، حجت الاسلام وافی پیرامون روش مدیریت حلقه های معرفت به بیان نکات مدیریتی، تربیتی و مهارتی خواهند پرداخت و سپس کارگاه آموزشی این مبحث آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در روز دوم این دوره آموزشی، حجت الاسلام نظری پیرامون اهمیت تبلیغ، روش های جذب نوجوان و جوان و مهارت های تبلیغی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: در روز پایانی این دوره آموزشی، گزارشی از فعالیت های معاونت آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ارائه شده و برگزاری طرح آموزش مربیان و کیفیت جانمایی مربیان در مساجد استان قم تشریح خواهد شد.

استادیان ادامه داد: در اختامیه دوره آموزش مربیان مسجد، حجت الاسلام سعید روحانی، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد قم و حجت الاسلام برادران، استاد حوزه علمیه قم پیرامون ضرورت کار فرهنگی در مساجد سخنرانی خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور طلاب در برنامه های اوقات فراغت تابستان در کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: طلاب خواهر و برادری که قصد حضور در کانون های مساجد را دارند باید با روند کار تربیتی آشنا باشند و به سطحی قابل قبول از مهارت های آموزشی و فرهنگی دست یافته و نحوه برخورد با نوجوان و جوان را آموزش ببینند.

وی در پایان خاطرنشان کر د:شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به مدت چهار ماه تحت آموزش غیرحضوری قرار گرفته اند و در طول برگزاری دوره اوقات فراغت در تابستان، نیز آموزش خواهند دید و در قالب طرح" شبکه سازی مربیان مسجد" مباحث مورد نیاز را به صورت کاربردی فرا خواهند گرفت.

پایان پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.5ayct1azwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما