سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 71481
منبع : خبرگزاری تسنیم

نماینده فوتسال قم دچار بحران شد

قم نيوز : تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما قم این روزها با مشکلات مالی جدی دست‌وپنجه نرم کرده و چشم‌به‌راه حمایت مسئولان استانی است.
نماینده فوتسال قم دچار بحران شد
نماینده فوتسال قم دچار بحران شد
به گزارش قم نیوز استان قم سالهاست در رشته ادعای سبک داشته و خود را مهد فوتسال کشور نامیده اما تاکنون مقام قهرمانی در لیگ برتر کسب نکرده است که این مسئله جای بررسی دارد.

فصل گذشته برای نخستین بار در تاریخ رشته فوتسال قم،دو نماینده از استان در لیگ برتر حاضر بودند اما یکی از آن‌ها به بدترین شکل ممکن سقوط کرد تا نشان دهد ما آن‌چنان‌که می‌گوییم پتانسیل لیگ برتر را نداریم.

در نگاه بسیاری از کارشناسان فوتسال قم تنها می‌تواند تک‌ستاره‌هایی همچون اصغر حسن‌زاده را تربیت کند و در زمینه تیم داری تخصص چندانی ندارد چراکه پس از 19 سال تیم داری در لیگ برتر همچنان درگیر مشکلات ساده‌ای است.

در شرایطی که تنها نماینده باقی‌مانده فوتسال قم در لیگ برتر این روزها نیز حال‌وروز خوشی ندارد، هیچ‌یک از مسئولان پیگیر وضعیت گل سرسبد ورزش‌های توپی قم نیست و بیماری این رشته برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

تیمی که در حرفه‌ای‌ترین سطح کشور بازی می‌کند،تمرینات نیم‌فصل دوم خود را دیرتر از سایر رقبا آغاز کرد و در دو هفته گذشته دوشکست متوالی را پذیرفته تا شرایطش بیش‌ازپیش بحرانی ترشود.

رسول قلی زاده مالک باشگاه سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم،درباره وضعیت تیم سوهان محمد سیما اظهار داشت:بازیکنان ما تنها 30 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و مقداری مشکلات درون تیمی وجود دارد.

وی افزود:علت مشکلات اصلی تیم، مالی است، چراکه به علت شرایط اقتصادی موجود اسپانسر تیم قادر به همراهی ما نیست.

درحالی‌که این تیم در دور رفت رتبه چهارم جدول را کسب کرد و جز مدعیان اصلی رتبه‌های بالای جدول بود امروز رتبه ششم را به خود اختصاص داده است.

از حوالی این باشگاه به گوش می‌رسد، وضعیت بسیار بحرانی است و اگر حمایتی صورت نگیرد حضور آن‌ها در ادامه لیگ برتر به اماواگرهای بسیار زیادی خواهد کشید و حتی اخبار انحلال تیم نیز به گوش می‌رسد.

اندکی توجه می‌تواند گره کور این مشکل را رفع کند و تا فرصت باقی است به جمع مدعیان بازگردد اما ای‌کاش فریادرسی وجود داشت و مرهمی بر زخم این رشته می‌شد تا ماجرا تلخ صبا تکرار نشود.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdca6yn0.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما