سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 71514
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله علوی گرگانی: کار برای رضای الهی سبب سعادتمندی انسان می‌شود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نشر و ترویج معارف دینی مهم‌ترین وظیفه طلاب است،گفت: اگر انسان برای خدا کار کند خداوند هم اجر و پاداش عظیمی می‌دهد، طلاب باید برای خدا درس بخوانند و فقط خدا را در نظر بگیرند که این موضوع سبب سعادت مندی می‌شود.
آیت الله علوی گرگانی: کار برای رضای الهی سبب سعادتمندی انسان می‌شود
آیت الله علوی گرگانی: کار برای رضای الهی سبب سعادتمندی انسان می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه غدیری که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: طلاب وظیفه مهمی در زمینه ترویج معارف دینی برعهده دارند و باید با تبلیغ به نشر مکتب اهل بیت (ع) بپردازند.

وی با بیان اینکه اگر برای رضای الهی اقدام کنیم از اجر آن برخوردار می‌شویم، افزود: گاهی انسان کمک‌های الهی را مشاهده نمی‌کند و به چشم نمی‌آید اما اثرات آن را می‌بیند، خداوند وعده داده است که اگر درس بخوانیم و عالم شویم تا مردم را ارشاد کنیم ما را کمک می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: نیت و هدف انسان بسیار مهم است و باید مراقب باشیم تا نیت ما به عمل مان ارزش بدهد، باید نیت الهی داشته باشیم و در کارهای خود رضای الهی را مدنظر قرار دهیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر اینکه اگر نیت الهی باشد خدا هم در کارهای به ما کمک می‌کند، تصریح کرد: از امام رضا (ع) سؤال شد که چگونه خدا محبت کسی را در دل‌ها قرار می‌دهد و امام (ع) پاسخ داد خدا محبت آن شخص را به آب می‌اندازد و هنگامی که آب خورده شود محبت آن شخص در دل‌ها قرار داده می‌شود.

آیت الله علوی گرگانی گفت: اگر انسان برای خدا کار کند خداوند هم اجر و پاداش عظیمی می‌دهد، کار برای خدا نتایج بسیار خوبی دارد، طلاب باید برای خدا درس بخوانند و فقط خدا را در نظر بگیرند که این موضوع سبب سعادت مندی می‌شود.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchkmnq.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما