چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 71525
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مطرح کردن مذاکره و سازش با آمریکا جزء ضرر حاصلی برای کشورمان ندارد

قم نيوز : عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در شرایط و وضعیت فعلی آمریکا مذاکره هم بخواهد انجام شود آن چیزی که انتظار داریم به دست نمی آوریم، گفت: مشکلات با مذاکره بیشتر شده و هرکسی که با مسائل بین المللی آشنایی داشته باشد تاکید دارد که طرح مذاکره جزء ضرر هیچ چیزی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی
حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی
حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز اظهار داشت: در شرایط فعلی اصل مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی برای کشورمان ندارد چون آمریکا تمامیت خواه است و در 40 سال اخیر همواره با زیاده خواهی آمریکا روبرو بودیم.
 
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی و در وضعیت آمریکا مذاکره هم بخواهد انجام شود آن چیزی که انتظار داریم به دست نمی آوریم، افزود: مشکلات با مذاکره بیشتر شده و هرکسی که با مسائل بین المللی آشنایی داشته باشد تاکید دارد که طرح مذاکره جزء ضرر هیچ چیزی ندارد.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بی نتیجه بودن بازی سازش با آمریکا که توسط برخی مسئولین دنبال می شود، بیان کرد: مذاکره و سازش با آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد چون کاخ سفید دست طرفداران صهیونیست است.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به لزوم وحدت در جامعه تصریح کرد: در شرایط فعلی که مشکلات در کشورمان وجود دارد در داخل کشور نیازمند اجماع هستیم و به عبارتی مشکلات را باید با اجماع و اتفاق و وحدت حل کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر اتفاق نظر در جامعه وجود داشته باشد برای حل مشکلات موثرتر است تا اینکه بخواهیم با آمریکا مذاکره و سازش کنیم چون قطعا به نتیجه ای نمی رسیم.
 
انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjiiea.uqev8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما