قم نيوز : «فیلشاه» آخرین محصول گروه «هنرپویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که با قصه‌ای کودکانه، ماجرایی تاریخی را روایت کرده است.
آغاز فروش اینترنتی "فیلشاه" پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران
آغاز فروش اینترنتی "فیلشاه" پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران
به گزارش قم نیوز داستان «فیلشاه»  در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در اکران نوروزی ۹۷ با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" روی پرده سینماها رفت و توانست با فروش بیش از ۸.۵ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران شود، عنوانی که پیش از آن در اختیار «شاهزاده روم»، محصول قبلی گروه «هنرپویا» بود.

«فیلشاه» انیمیشنی ۳ زبانه و دارای دوبله‌های فارسی، عربی و انگلیسی است. نسخه عربی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» پیش از ایران، در کشور لبنان به روی پرده رفت. مطابق گزارش مالک نسخه عربی این انیمیشن سینمایی، اکران «فیلشاه» در کشور لبنان توسط شرکت «میم للانتاج الثقافی» از اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شد و با جذب حدود ۸۵ هزار مخاطب موفق به فروش ۵۰۰ هزار دلاری شد و توانست به سومین فیلم پرمخاطب گیشه سینماهای لبنان در فصل اخیر و دومین انیمیشن پرمخاطب تاریخ سینمای لبنان پس از انیمیشن «اسمورف» تبدیل شود.

«فیلشاه» علاوه بر لبنان، در کشورهای اردن، امارات و عراق نیز به نمایش درآمد. همچنین برنامه‌هایی برای نمایش آن در ترکیه، کشورهای شرق آسیا و اروپا وجود دارد.

شما می­توانید با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک king-site این انیمیشن را از چهارشنبه 7 آذر ماه در سایت سینمامارکت  دانلود و تماشا کنید.

 انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcaimn0.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما