?>?> لزوم استفاده از ظرفیت اندیشه‌ورزان نخبه برای ترویج امر نماز | قم نیوز
پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۸
کد مطلب : 71552
منبع : خبرگزاری فارس
امام جمعه قم تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت اندیشه‌ورزان نخبه برای ترویج امر نماز

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: باید برای ترویج نماز و ارائه راه‌های دعوت به آن اندیشه ورزان نخبه و آشنا به فرمایشات امام خمینی، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید وارد عرصه شوند.
لزوم استفاده از ظرفیت اندیشه‌ورزان نخبه برای ترویج امر نماز
لزوم استفاده از ظرفیت اندیشه‌ورزان نخبه برای ترویج امر نماز
به گزارش قم نیوز آیت الله سعیدی امشب در چهارمین اجلاس نماز استان قم که در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با تاکید بر اینکه باید برای ترویج نماز و ارائه راه‌های دعوت به آن اندیشه ورزان نخبه و آشنا به فرمایشات امام خمینی، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید وارد عرصه شوند اظهار کرد: این اندیشه ورزان باید از نظر سیاسی بدون وابستگی به جناح‌ها بوده و به قوانین و مقررات موضوعه آشنا باشند.

وی با اشاره به منابع مالی که در بخش‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد تصریح کرد: بخشی از بودجه آسیب‌های اجتماعی که توسط دستگاه‌های مربوطه اختصاص داده می‌شود باید به امر ترویج نماز تخصیص یابد که اثر آن در کاهش مشکلات اجتماعی به مراتب بیشتر است.

امام جمعه قم همچنین با تاکید بر ویژگی‌های مروجان امر نماز اذعان کرد: مروجان نماز باید به این امر اعتقاد قلبی داشته باشند.

محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم نیز در این اجلاس با اشاره به راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج نماز در جامعه گفت: اگر بخواهیم جامعه در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه شود باید در جهت فراگیر شدن نماز و دعوت جوانان به آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8iea.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما