پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 71585
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

ثبت‌نام 30 واحد برتر استان برای انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ثبت‌نام 30 واحد برتر استان برای انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه خبر داد.
ثبت‌نام 30 واحد برتر استان برای انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه
ثبت‌نام 30 واحد برتر استان برای انتخاب به عنوان صادرکننده نمونه
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه و برتر استان قم در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان، صادرات محور شدن تولیدکنندگان را امری ضروری خواند و با اشاره به روند انتخاب صادرکنندگان برتر استان اظهار کرد: فرآیندهای ثبت‌نام استانی برای انتخاب صادرکنندگان برتر از اوایل شهریورماه شروع‌شده که قریب به 30 واحد ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه پس از رتبه‌بندی شاخص‌ها از 28 واحد 14 واحد تولیدی و تجاری  در سطح استان و دو واحد در سطح ملی به‌عنوان واحدهای برتر استانی و ملی انتخاب شدند تصریح کرد: برخی از واحدهای انتخاب‌شده بار اولی بوده‌اند که طی آن امروز 16 واحد برگزیده استانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اهمیت توسعه صادرات در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام تلاش ما بر حفظ جایگاه صادرکنندگان در کشور است و با این وجود، 80 درصد صادرات ما بخش فولادی و پتروشیمی بوده و باید برای 20 درصد مابقی برایشان فضا و تسهیلات لازم برای صادرات فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfttde.w6dycagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما