شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 71617
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله علوی گرگانی: اطاعت از رهنمودهای رهبر انقلاب مصداق عمل به آیات قرآن کریم است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: اطاعت از رهنمودها و تذکرات رهبر معظم انقلاب مصداق آیه شریفه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول» است، براساس این آیه عمل نکردن به رهنمودها و تذکرات ایشان موجب باطل شدن اعمال انسان خواهد شد.
اطاعت از رهنمودهای رهبر انقلاب مصداق عمل به آیات قرآن کریم است
اطاعت از رهنمودهای رهبر انقلاب مصداق عمل به آیات قرآن کریم است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمد علی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم با اشاره به لزوم اطاعت از فرمان‌ها الهی اظهار کرد: براساس آیات قرآن کریم اگر انسان قدمی در راه اطاعت از فرمان‌های خداوند بردارد، خدا با او خواهد بود و اعمال او ضایع نخواهد شد.

وی ادامه داد: انسان نباید در راه انجام فرمان‌ها الهی سست شود و باید محکم باشد، براساس آیات قرآن کریم انسان نباید ترسی در انجام فرمان‌های الهی به دل خود راه بدهد و باید این فرمان‌ها را با قوت اجرا کند.  

مرجع تقلید شیعیان افزود: اطاعت از رهنمودها و تذکرات رهبر معظم انقلاب مصداق آیه شریفه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول» است، براساس این آیه عمل نکردن به رهنمودها و تذکرات ایشان موجب باطل شدن اعمال انسان خواهد شد.

آیت‌الله علوی گرگانی اطاعت از مقام معظم رهبری را ضروری دانست و تصریح کرد: باید در پیش آمدها از ایشان اطاعت شود و نباید در این زمینه کوتاهی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تذکراتی را در خصوص امور مختلف می‌دهند که چه کارهایی انجام شود و چه کارهایی صورت نگیرد، مقام ثبوتی امور به دست مقام معظم رهبری است.  

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: عمده مسائل عمومی و اجتماعی مربوط به مقام اثباتی است، این که تا چه اندازه به تذکرات مقام معظم رهبری عمل کنیم و در مقام اثبات موفقیت داشته باشیم، به مقام اثباتی برمی‌گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbz0bz.rhb88piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما