يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 71642
منبع : خبرگزاری فارس

آیت‌الله علوی گرگانی: جدانشدن از ولایت موجب رسیدن به مقام رضای الهی می‌شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: جدا نشدن از ولایت و تبری بهترین سفارشی است که خدا فرموده ما باید تذکرمان را بدهیم و این وظیفه به دوش ما است.
جدانشدن از ولایت موجب رسیدن به مقام رضای الهی می‌شود
جدانشدن از ولایت موجب رسیدن به مقام رضای الهی می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مسوولان و هنرجویان هنرستان کار و دانش ثامن‌الائمه(ع) با بیان اینکه تذکر انسان را آگاه و بیدار می‌کند، یادآوری کردن را برای انسان مفید و با اهمیت دانست و اظهار کرد: انسان باید همواره به فکر دلیل خلقتش باشد چراکه این فکر انسان را عاقبت بخیر می‌کند.

وی نخستین مرحله کمال را شناخت خداوند دانست و با تاکید بر لزوم اقرار به ناتوانی در پیشگاه خدا تصریح کرد: جدا نشدن از ولایت و تبری بهترین سفارشی است که خدا فرموده ما باید تذکرمان را بدهیم و این وظیفه به دوش ما است.

این مرجع تقلید اهمیت آگاهی از هدف خلقت انسان را مورد تاکید قرار داد و افزود: دانستن دلیل خلقت بسیار مهم است و اگر ما از این موضوع مهم آگاه شویم رفتارمان بهتر می‌شود.

وی آگاهی نسبت به مسیر خلقت و زندگی هدف‌دار را مهم خواند و اذعان کرد: خدا رحمت کند کسی را که بداند کجا بوده، کجاست و به کجا خواهد رفت و با این مبنا جوانان و نوجوانان از سرگردانی خارج می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8mea.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما