دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 71662
منبع : خبرگزاری مهر
با پیروزی بر مهام پلیمر؛

تیم فوتبال شاهین قهرمان لیگ فوتبال نوجوانان استان قم شد

قم نيوز : تیم فوتبال شاهین با پیروزی بر مهام پلیمر قهرمان لیگ فوتبال نوجوانان استان قم شد.
تیم فوتبال شاهین قهرمان لیگ فوتبال نوجوانان استان قم شد
تیم فوتبال شاهین قهرمان لیگ فوتبال نوجوانان استان قم شد
به گزارش قم نیوز رقابت‌های فوتبال لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم سرانجام به پایان رسید و تیم فوتبال شاهین موفق شد جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و پایانی خوش در این مسابقات داشته باشد.

در روز پایانی مرحله نهایی این مسابقات شامگاه یکشنبه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم، تیم فوتبال شاهین به دیدار تیم مهام پلیمر رفت و در مسابقه‌ای که برای قهرمانی نیازمند برد بود ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و با این برد، در صدر جدول مرحله نهایی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده در ورزشگاه تختی، تیم فوتبال هما برابر تیم عرفان گستر به میدان رفت و توانست این تیم را ۲ بر صفر شکست دهد و با این پیروزی، پشت سر تیم شاهین نایب قهرمان لیگ ۹۷ فوتبال نوجوانان قم شود.

عرفان گستر و مهام پلیمر در این مسابقات سوم و چهارم شدند. این ۴ تیم پس از کسب عناوین برتر در مرحله نخست لیگ که با حضور ۱۰ تیم برگزار شده بود گام به این دور از مسابقات نهاده بودند.

تیم شاهین با کسب قهرمانی لیگ نوجوانان استان قم، جواز حضور در مسابقات فوتبال نوجوانان کشور در دسته مناطق را که ویژه قهرمانان استان‌ها است به دست آورد و اواخر زمستان امسال در این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

پیش از این تیم فوتبال شاهین توانسته بود در رده سنی جوانان قهرمان این مسابقات شود.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcb50bz.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما