کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست استانداری قم: مدیران قم از حاشیه شهر و روستاها غافل نشوند

خبرگزاری فارس , 12 آذر 1397 ساعت 22:30

سرپرست استانداری قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفین بود گفت: مدیران استان نباید از حاشیه شهر قم و روستاها و مددجویان دستگاه‌های حمایتی غافل شوند.


به گزارش قم نیوز سید محمد رضا هاشمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اظهار کرد: شأن مدیران، خدمت به مردم است، امام خمینی(ره) فرمودند که مردم در جمهوری اسلامی ایران بهتر از مردم در عصر رسول اکرم(ص) بودند و این نشان از بصیرت مردم کشورمان دارد.

وی ادامه داد: قم یک شهر زیارتی است و مدیران در این شهر نباید کارشان منحصر به یک ساعت خاصی باشد و با روحیه جهادی باید برای مردم کار کنیم.

سرپرست استانداری قم افزود: شورای اداری استان باید هر ماه یک جلسه برگزار کرده و در این جلسه دیدگاه‌ها مطرح و گامی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم برداشته شود.

هاشمی شهر قم را خاستگاه انقلاب اسلامی و مرجعیت دانست و تصریح کرد: سالانه 165 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کند و استان قم شاهراه ارتباطی 17 استان کشور است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در قم باید متفاوت از نقاط دیگر کشور باشد ادامه داد: از 120 کشور دنیا در جامعه المصطفی در قم طلبه داریم و باید در این شهر نگاه بین المللی داشته باشیم.

سرپرست استانداری قم مدیران را مدیون مردم دانست و تصریح کرد: مدیران نباید از حاشیه شهر قم و روستاها و مددجویان دستگاه‌های حمایتی غافل شوند، هر هفته باید مدیران دستگاه‌های استان قم به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی سرکشی کنند، انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفین بود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های استان باید قانون بودجه را پیش از تصویب در مجلس، مطالعه و پیشنهادهای خود را مطرح کنند و باید از فرصت‌های پیش آمده برای پیشرفت استان قم استفاده کنیم.

هاشمی استان قم را یک استان امن دانست و تصریح کرد: در چند سال اخیر شاهد یک فضای آرام در استان بودیم، دو هزار و 350 واحد صنعتی در استان قم داریم و حفظ وضعیت موجود و اشتغال در این واحدها و جذب سرمایه گذاران به استان در اولویت است.

وی ادامه داد: مردم داری باید در اولویت کار مدیران استان قم باشد، آن‌ها باید عملکرد خودشان را به رسانه‌ها ارائه بدهند و پیگیری مشکلات مردم باید در اولویت کار مدیران باشد.

سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: امسال در ایام زیارت اربعین شاهد رشد 40 درصدی آمار زائرین پاکستانی در استان بودیم و با تلاش دستگاه‌های مختلف، اصناف و مردم قم سعی کردیم که برای زائرین اربعین میزبانان خوبی باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 71691

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71691/سرپرست-استانداری-قم-مدیران-حاشیه-شهر-روستاها-غافل-نشوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir