سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 71697
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور مسوولان استاني

افتخارآفرينان كشتي قم تجليل شدند

قم نيوز : كشتي‌گيران افتخارآفرین استان قم در ميادين داخلي‌، بين‌المللي، آسيايي و جهاني كشتي با حضور مسوولان استاني مورد تجليل و قدرداني قرار گرفتند.
افتخارآفرينان كشتي قم تجليل شدند
افتخارآفرينان كشتي قم تجليل شدند
به گزارش قم نیوز کشتی که همواره یکی از هیات‌های موفق ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده امسال نیز با کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز به کسب افتخار از مسابقات مختلف ادامه داد و برترین‌های این رشته به پاس افتخار آفرینی‌های خود تجلیل شدند.

به همین منظور مراسمی به همت هیات کشتی استان قم با حضور مسوولان استان و اداره کل ورزش و جوانان قم در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد و از کشتی‌گیرانی که امسال در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی ایران به میادین برون‌مرزی مدال کسب کردند قدردانی به عمل آمد.

در آغاز این مراسم تنی چند از پیشکسوتان این رشته ورزشی مدال‌آور و موفق مورد تمجید قرار گرفتند و در ادامه مربیان موفق و شاخص کشتی فرنگی قم نظیر ناصر تهرانی مهرآراء، روح‌الله میکاییلی و مهدی علیزاده‌پورنیا به واسطه تلاش برای سازندگی در کشتی قم و افتخارات این رشته تجلیل شدند.

سپس در این مراسم ۱۸ تن از کشتی‌گیران فرنگی و آزادکار قم در رده‌های سنی مختلف تجلیل شدند، در شرایطی که امسال نفراتی همچون علیرضا نجاتی، مهدی ابراهیمی و علی‌اکبر حیدری در رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا، قهرمانی جوانان دنیا و امیدهای جهان برای ورزش قم مدال کسب کردند، ضمن اینکه کشتی امسال یک سهمیه برای ورزش قم در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی به دست آورد که علی‌اکبر حیدری در آن حضور یافت ولی مدال نگرفت.

همچنین در قسمتی دیگر از آیین تجلیل از نام‌آوران کشتی قم، صدای گرم مرشد امیر فردی در سالن خانه کشتی فجر قم طنین‌انداز شد و در ادامه حاضرین در خانه کشتی شاهد هنرنمایی حرکات ورزشی علی‌اکبر خاکدوست ورزشکار عنوان‌دار و ملی‌پوش هیات ورزش‌ باستانی و کشتی پهلوانی استان قم بودند، ضمن اینکه حسن مالکی‌نژاد رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjamea.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما