?>?> تا پايان سال 97 تمام روستاهاي قم داراي خانه ورزش مي‌شوند | قم نیوز
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 71741
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

تا پايان سال 97 تمام روستاهاي قم داراي خانه ورزش مي‌شوند

قم نيوز : مديركل ورزش و جوانان استان قم گفت: با افزايش احداث خانه ورزش روستايي، تا پايان تمام روستاهاي قم از خانه روستايي برخوردار خواهند شد.
تا پايان سال 97 تمام روستاهاي قم داراي خانه ورزش مي‌شوند
تا پايان سال 97 تمام روستاهاي قم داراي خانه ورزش مي‌شوند
به گزارش قم نیوز حسن عابدی که به عنوان نایب‌رئیس مجمع در انتخابات هیأت ورزش‌‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم حضور داشت، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای مجمع این هیأت ورزشی اظهار کرد: با یک برنامه‌ریزی مدون و از پیش تعیین شده، می‌توان دامنه موفقیت‌های این هیأت را افزایش داد.

وی با تاکید بر اینکه سرانه فضاهای ورزشی روستایی در حال حاضر نسبت به شهر قم بیشتر و چشمگیرتر است، ادامه داد: بهره‌مندی از امکانات موجود در روستاها با تعامل بیشتر هیأت ورزش‌‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم با بخشداری‌ها و شوراها محقق می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سرانه فضاهای ورزشی موجد در قم نسبت به روستاها پایین است و باید ظرفیت ورزش در روستاها نسبت به امکانات موجود در آن سنجیده بشود، ضمن اینکه احداث خانه‌های ورزش روستایی بسیاری از نیاز بخش‌ها به فضای ورزشی را تامین کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال 1397 هیچ روستایی در استان قم بدون خانه روستایی نخواهیم داشت، ابراز کرد: ورزش در روستاها با برگزاری جشنواره‌های مختلف گسترش خواهد یافت و برای این منظور باید اطلاع‌رسانی رشته‌های زیر مجموعه هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به خوبی صورت گیرد.

عابدی با بیان اینکه استعدادهای بسیار زیادی در روستاها و بخش‌های تابعه قم در حوزه قهرمانی ورزش فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: وظیفه ما برنامه‌ریزی مناسب و خدمت به این عزیزان است، ضمن اینکه پرداخت اعتبارات در به ورزش روستایی در سال 1397 افزایش چشمگیری نسبت به سنوات گذشته داشته است.

در مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته، رضا رحیمی بار دیگر به عنوان رئیس انتخاب شد تا دوره ریاست وی در این هیأت که از سال 1393 آغاز شده تا سال 1401 ادامه پیدا کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvaea.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما