کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله صافی گلپایگانی: جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم (ع) برای جامعه تبیین شود

خبرگزاری تسنیم , 14 آذر 1397 ساعت 21:11

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم (ع) تألیف شده، باید جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم (ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی شود.


به گزارش قم نیوز آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار جمعی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: حضرت عبدالعظیم (ع) بین سادات و امام زادگان دارای عظمت فوق العاده ای است و جایگاه و موقعیت ایشان بسیار خاص و والاست، از این رو ما افتخار می‌کنیم که شما خادمان این حرم مطهر اینجا حضور پیدا کردید.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)، بیان کرد: این برنامه‌ها در واقع احیای امر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و دارای عظمتی بالاست و این امور سبب خشنودی حضرت ولیعصر (عج) می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم (ع)، عنوان کرد: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم (ع) تألیف شده، باید جنبه‌های علمی حضرت عبدالعظیم (ع) مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد و به عموم معرفی شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: خادمین حضرت عبدالعظیم (ع) به توفیق خدمت در این بارگاه ملکوتی که خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، افتخار کنند و قدر این جایگاه را بدانند.

در پایان این دیدار پرچم متبرک و مزین به نام حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به محضر این مرجع عالیقدر اهدا شد.

انتهای پیام/  137


کد مطلب: 71753

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71753/آیت-الله-صافی-گلپایگانی-جنبه-های-علمی-حضرت-عبدالعظیم-ع-جامعه-تبیین-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir