کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته چهارم ليگ دسته اول واليبال انجام مي‌شود

پذيرايي مردان افق از شهداي رامسر / جنگ صدرنشيني در قم

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1397 ساعت 9:58

مردان واليباليست تيم افق قم در حساس‌ترين ديدار هفته چهارم ليگ دسته اول واليبال باشگاه‌هاي كشور برابر تيم صدرنشين شهرداري رامسر به ميدان مي‌روند.


به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان ایران عصر پانزدهمین روز آذر ماه برگزار می‌شود و تیم افق نماینده قم در این بازی‌ها دیدار فوق‌العاده حساس برابر صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها در قم برگزار می‌کند.

شاگردان احسان محمدی در تیم افق قم که در هفته‌های اول و دوم موفق به شکست حریفان خود یعنی تیم‌های شهرداری کرج و مقاومت تهران شده‌اند، در هفته سوم باختی عجیب و غیر منتظره را در میهمانی تیم ملوان نیروی دریایی ارتش پذیرفتند تا صدرنشینی خود را از دست بدهند.

نماینده والیبال قم در هفته چهارم فصل جاری لیگ دسته اول ایران از ساعت 16 عصر روز پنجشنبه پانزدهم آذر ماه در سالن شهید محمود رضائیان قم برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به والیبال و طرفداران خود به مصاف تیم صدر جدولی شهدای رامسر می‌رود تا بلکه جایگاه این تیم را تصاحب کند.

تیم افق قم که از بازیکنان شاخص بومی و چند چهره غیر بومی تشکیل شده، در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی فصل 1397 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در سالن شهید محمود رضائیان قم و برابر دیدگان جمع زیادی از علاقمندان به این رشته سه بر صفر از سد شهرداری کرج عبور کرد.

نماینده والیبال استان قم در هفته دوم رقابت‌ها نخستین بازی خارج از خانه خود را در تهران برابر یکی از بازنده‌های هفته نخست یعنی مقاومت تهران انجام داد و در ماراتن والیبال 3 بر 2 صاحب برتری شد تا با پنج امتیاز به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم برود اما باخت غیر منتظره 3 بر یک در میهمانی هفته سوم برابر ملوان نداجا صدر جدول را از این تیم گرفت.

در سوی دیگر میدان تیم شهدای رامسر قرار دارد که در هفته نخست مقاومت تهران را سه بر یک شکست داد، در هفته دوم سه بر دو از سد ملوان نداجا عبور کرد و در هفته سوم استراحت کرد اما با 6 امتیاز حاصل از دو پیروزی صدرنشین گروه دوم است و نماینده قم با پنج امتیاز از سه بازی در مکان دوم جای دارد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 71760

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71760/پذيرايي-مردان-افق-شهداي-رامسر-جنگ-صدرنشيني-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir