کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس هیئت تکواندوی قم خبر داد؛

کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی

خبرگزاری مهر , 15 آذر 1397 ساعت 14:01

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم از کسب مدال برنز مسابقات آزاد کشور توسط دختر تکواندوکار قمی خبر داد.


به گزارش قم نیوز فرشته کریمی مهر اظهار داشت: رقابت‌های تکواندوی آزاد قهرمانی بانوان کشور در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان چهارشنبه شب در خانه تکواندوی فدراسیون به کار خود پایان داد و سهم تکواندوی قم از مدال‌های توزیع شده یک مدال بود.

وی افزود: ارزش کسب مدال در مسابقات آزاد بسیار بالا تلقی می‌شود زیرا ستاره‌های تکواندوی ایران در اوزان مختلف و بازیکنان ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و رسیدن به مدال در این رقابت‌ها به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی قم ۴ ورزشکار در مسابقات آزاد بانوان کشور داشت که فرناز امینی، یکی از ۴ تکواندوکار قمی توانست در دسته وزنی خود به مدال برنز دست پیدا کند.

کریمی مهر بیان داشت: دختر افتخار آفرین قمی و هوگوپوش وزن چهارم استان، پس از برد مقابل نمایندگان آذر بایجان شرقی و اصفهان نتیجه را به نماینده‌ای از تهران واگذار کرد و مدال برنز رقابت‌های آزاد تکواندوی بانوان جوانان و بزرگسالان کشور را به گردن آویخت.

وی عنوان کرد: حدیثه حسن زاده در وزن دوم، معصومه ترابی در وزن سوم و فاطمه عرب پور در وزن چهارم دیگر تکواندوکاران قمی حاضر در این رقابت‌ها بودند که حضور در این رقابت‌ها را تجربه کردند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 71768

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71768/کسب-مدال-برنز-مسابقات-آزاد-کشور-توسط-دختر-تکواندوکار-قمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir