کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در شهرداری قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 15 آذر 1397 ساعت 14:30

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: سمینار آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در شهرداری قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز یزدان پناه مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم با اعلام این خبر گفت: با عنایت به در حال اجرا بودن پروژه "مستند سازی، پیاده سازی و بهبود فرآیندهای سازمانی تعدادی از فرایند های با اولویت " در شهرداری قم و همچنین با توجه به ضرورت آگاهی و شناخت کارشناسان مربوطه در خصوص دانش مدیریت فرآیندهای کسب و کار و به کارگیری آنها در سازمان، سمینار آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در هفته اول آذر ماه در شهرداری قم برگزار گردید.

مهندس یزدان پناه در خصوص برگزاری این دوره بیان کرد: این سمینار با شرکت معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت، روسای ادارات برنامه ریزی و تحول سازمانی و کارشناسان مربوطه، سازمان ها، مناطق و معاونت های شهرداری در سالن رضوان شهرداری قم برگزار گردید.

وی افزود: مباحث چرخه ی حیات مدیریت فرآیند و مقایسه سازمان های وظیفه گرا و فرآیند محور و همچنین مدل سازی فرآیند نمونه و مکانیزه کردن آن (BPMS) توسط مهندس محمد رمضانی مدرس این دوره برای شرکت کنندگان تشریح و ارائه گردید.

در ادامه این سمینار، مشاور پروژه مستند سازی، پیاده سازی و بهبود فرآیندهای سازمانی شهرداری قم گزارشی از فرآیندهای انتخاب شده، نحوه اجرا و پیشرفت پروژه مذکور را برای شرکت کنندگان در این سمینار تشریح کرد.

شایان ذکر است: سمینار آموزشی مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) با پرسش و پاسخ به حاضرین به اتمام رسید.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 71769

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/71769/برگزاری-سمینار-آموزشی-مدیریت-فرآیندهای-کسب-کار-bpm-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir