پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 7178
تا پایان سال انجام می شود؛

احداث 34 سالن ورزشی و 4 استخر شنا در مدارس

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از احداث 34 سالن ورزشی در مدارس استان تا پايان سال خبر داد و افزود: با بهره برداری از اين سالن ها، 33 هزار متر مربع به مجموع فضاهای ورزشی مدارس استان افزوده خواهد شد.
احداث 34 سالن ورزشی و 4 استخر شنا در مدارس
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در بازديد از پروژه های اداره كل نوسازی مدارس استان طی سخنانی اظهار داشت: ساخت و ساز فضاهای آموزشی و ورزشی در استان در سال های اخير افزايش چشمگيری يافته است.

وی افزود: اين ساخت و سازها، سرانه اماكن آموزشی و ورزشی استان را بهبود و ارتقاء داده است.

استاندار قم با اشاره به ۳۴ پروژه در دست احداث سالن ورزشي ويژه مدارس استان گفت: اين پروژه ها با پيشرفت مناسبی در حال احداث بوده و بر اساس برنامه زمانبندی، به تدريج از مهرماه و حداكثر تا پايان سال تكميل و به بهره برداری می رسند.

 موسی پور با بيان اين كه اغلب سالن های در دست ساخت مجهز به استخر و ديگر امكانات رفاهی ورزشی می باشند افزود: با اتمام احداث اين ۳۸ پروژه كه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و منابع استانی اجرا مي شوند، بيش از ۳۳ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی مدارس استان افزوده خواهد شد.

وی با تاكيد بر لزوم سرعت دادن به روند اجرا و رفع موانع و مشكلات اين طرح ها گفت: با توجه به نياز مدارس به اين فضاها و عدم مشكل منابع مالی، اين طرح ها بايد با جديت و سرعت قابل قبولی پيگيری و در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

احداث و تجهيز مدارس و سالن هاي ورزشی انبار نفت، توانير و ۱۷ شهريور طرح هايی بودند كه مورد بازديد استاندار قم قرار گرفتند.

همچنين استاندار قم از پروژه در حال احداث ساختمان اداری استانداری قم بازديد و بر لزوم تسريع در تكميل اين پروژه تاكيد كرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.f8fbjh8zv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما