شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 71818
منبع : خبرگزاری مهر
با درخشش ورزشکاران باشگاه مسعود؛

برترین‌های مسابقات پرورش اندام قم در بخش لیفت مشخص شدند

قم نيوز : برترین‌های مسابقات پرورش اندام قم در بخش لیفت با درخشش ورزشکاران باشگاه مسعود مشخص شدند.
برترین‌های مسابقات پرورش اندام قم در بخش لیفت مشخص شدند
برترین‌های مسابقات پرورش اندام قم در بخش لیفت مشخص شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات رشته لیفت استان قم به عنوان بخشی از رشته پرورش اندام شامگاه جمعه به پایان رسید و علاقه‌مندان به این رشته توان جسمانی خود را زیر وزنه‌های سنگین رشته لیفت محک زدند.

در این مسابقات که در رده‌های سنی مختلف و به صورت تیمی برگزار شد در رده سنی نوجوانان باشگاه مسعود به مقام نخست رسید و باشگاه شب قهرمانان در رده دوم قرار گرفت و باشگاه ذبیح سوم شد ضمن این که علیرضا زنگی آبادی به عنوان قهرمان قهرمانان نوجوانان برگزیده شد.

در رده سنی جوانان، باشگاه مسعود این بار نیز به مقام قهرمانی رسید و باشگاه زرین در جای دوم ایستاد و باشگاه یاران سوم شد و عنوان قهرمان قهرمانان لیفت رده سنی جوانان به محمد جواد روانگر رسید.

در مسابقات رده سنی بزرگسالان، باشگاه مسعود سومین قهرمانی تیمی را نیز کسب کرد و موفق شد باز هم بالاتر از سایر باشگاه‌های پرورش اندام قم قرار گیرد و باشگاه افضل دوم شد و مقام سوم نیز به باشگاه ایران فیزیک رسید و حسین عباسی در این رده سنی قهرمان قهرمانان معرفی شد.

سرانجام در رده سنی پیشکسوتان، ورزشکاران باسابقه پرورش اندام، در لیفت با هم رقابت کردند که این بار باشگاه افضل مقام اول را کسب کرد و باشگاه‌های ایران فیزیک و سپهدار در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و اکبر بخشی نیز عنوان قهرمان قهرمانان پیشکسوتان را به دست آورد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcevv8f.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما