شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 71819
منبع : خبرگزاری فارس
ليگ دسته اول واليبال ايران

توقف افق قم با 6 كارت قرمز/ بلند قامتان به صدر نرسيدند

قم نيوز : بلند قامتان تيم واليبال افق قم با قبول نخستين باخت خانگي خود از رسيدن به رتبه نخست جدول رده‌بندي ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور بازماندند.
توقف افق قم با 6 كارت قرمز/ بلند قامتان به صدر نرسيدند
توقف افق قم با 6 كارت قرمز/ بلند قامتان به صدر نرسيدند
به گزارش قم نیوز دیدارهای نیم‌فصل مرحله گروهی فصل 1397 لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور برای نماینده قم خوش‌یمن نبود زیرا با شکست در این هفته، روند ناکامی‌های والیبالیست‌های افق قم برخلاف شروع بسیار خوب آنها در این دوره، ادامه یافت.

شاگردان احسان محمدی در تیم والیبال افق قم دو هفته متوالی است که به حریفان خود می‌بازند و این روند آنها را از صدر جدول رده‌بندی دور کرده، لیگی که بازی‌های مرحله مقدماتی آن در چهار گروه برگزار می‌شود و بلند قامتان والیبال قم که طلسم ناکامی‌ها و باخت‌های متوالی چند سال اخیر والیبال قم در لیگ دسته اول ایران را شکسته‌اند، باید برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد این روند را تغییر دهند.

افق قم در هفته چهارم و پایانی دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور که در هفت شهر به انجام رسید، در حضور قمی‌های علاقمند به این رشته میزبان تیم صدرنشین گروه دوم مقدماتی یعنی شهدای رامسر بودند اما با قبول شکست سه بر دو میدان را ترک کردند.

نماینده والیبال قم که در هفته‌های اول و دوم به ترتیب تیم‌های شهرداری کرج و مقاومت تهران را شکست داده بود، بعد از باخت تلخ سه بر یک در هفته سوم مقابل تیم ملوان نداجا، قمی‌ها را امیدوار کرده بود تا با استفاده از فرصت بازی در خانه و عبور از سد تیم شهدای رامسر بار دیگر به صدر بازگردد اما این اتفاق رخ نداد.

در دیدار جذاب شهرداری رامسر و افق قم که یک دیدار جنجالی با 6 کارت قرمز داور مسابقه بود تیم صدرنشین شهدای رامسر موفق شد افق قم را با نتیجه سه بر دو شکست داده و صدر جدول را در اختیار خود نگه دارد، ضمن اینکه در رقابت جذاب دو تیم ملوان تهران و شهرداری کرج، تیم تهرانی با نتیجه سه بر دو حریف خود را از پیش‌رو برداشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf1cde.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما