شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 71824
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی:

۵۰ درصد ایده‌های نوآورانه علوم انسانی توسط طلاب مدیریت می‌شود

قم نيوز : مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی گفت: حدود ۵۰ درصد ایده‌های نوآورانه این مرکز از سمت طلاب حوزه علمیه طراحی و مدیریت می‌شود.
۵۰ درصد ایده‌های نوآورانه علوم انسانی توسط طلاب مدیریت می‌شود
۵۰ درصد ایده‌های نوآورانه علوم انسانی توسط طلاب مدیریت می‌شود
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شوشتری‌پور امروز در نشست مدیران حوزه‌های علمیه و پارک علم و فناوری استان قم با استقبال از رویکرد مدیریت جدید حوزه علمیه به مباحث کارآفرینی و نوآوری در حوزه گفت: این رویکرد می‌تواند نقطه اتکا و زمینه رشد حوزه علمیه شود.

وی با ابراز خرسندی از این مطلب که شاخصه مهم پارک مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی افزود: خوشبختانه حداقل ۵۰ درصد ایده‌های نوآورانه این مرکز از سمت طلاب حوزه علمیه طراحی و مدیریت می‌شود.

وی از اعلام آمادگی پارک برای برگزاری همایش ترویج فرهنگ کارآفرینی در حوزه علمیه خبر داد و گفت: خوشبختانه برگزاری رویداد شتاب علوم و معارف اسلامی با اینکه تجربه نخست برگزاری و همکاری مشترک حوزه و پارک بود دستاوردهای خوبی در پی داشت.

شوشتری‌پور با بیان این که بیش از ۱۵۰۰ نیروی شاغل در واحدهای فناور پارک مشغول به کار هستند اظهار کرد: یکی از کارکردهای کلیدی پارک قم در وزارت علوم دبیری کمیته توسعه و کاربرد فناوری در علوم انسانی و هنر است.

مدیر مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی با تاکید بر این که بستر رشد و توسعه مراکز پژوهشی و علمی حوزه با رویکردهای فناورانه تامین می‌شود بیان داشت: در صورت ایجاد شرایط مناسب، پارک هر گونه همکاری و همراهی برای راه اندازی و ایجاد مرکز رشد حوزه‌های علمیه را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbawbz.rhb85piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما