شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 71830
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: مدارس غیرانتفاعی به اختلافات طبقاتی دامن می‌زند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: توسعه و گسترش مدارس غیرانتفاعی در کشور به اختلافات طبقاتی موجود دامن زده و نتایج مطلوبی برای جامعه ندارد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مدارس غیرانتفاعی به اختلافات طبقاتی دامن می‌زند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مدارس غیرانتفاعی به اختلافات طبقاتی دامن می‌زند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات صنعت چاپ و نشر برطرف شود.

وی با انتقاد از مشکلات موجود کشور در عرصه چاپ و نشر افزود: خودکفا نبودن ایران در تولید و نیاز واقعی به صنعت کاغذ پذیرفتنی نیست، باید عقب‌ماندگی‌های کشور در حوزه‌های مختلف به نحو درستی مدیریت و جبران شود.

مرجع تقلید شیعیان گفت: اتحاد و یکپارچگی ایران در بین کشورهای منطقه بی‌نظیر است، مردم ایران با همبستگی با ولایت‌فقیه از هر اقلیت و منشی به‌صورت هماهنگ و همدل درصحنه‌های موردنیاز حضور به هم می‌رسانند.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: ازآنجایی‌که تشکیلات موجود همه‌گیر و همگانی نیست اختلافات طبقاتی به‌راحتی در کشور گسترش پیدا می‌کند، باید سازوکاری در پیش‌گرفته شود که تمام مردم به‌ویژه مستضعفان و فقرا نیز در امور مملکت و حکومت‌داری منشأ اثر شوند.

آیت‌الله علوی گرگانی ابراز کرد: توسعه و گسترش مدارس غیرانتفاعی در کشور به اختلافات طبقاتی موجود دامن می‌زند و نتایج مطلوبی برای جامعه ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuvay.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما