شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 71839
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد؛

دعوت از پینگ پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی جوانان

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از دعوت از «پویا وفایی»، پینگ پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.
دعوت از پینگ پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی جوانان
دعوت از پینگ پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی جوانان
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز ۸ بازیکن جوان و ۴ بازیکن نوجوان را به اردوی تیم ملی تنیس روی میز فراخوانده است که یک بازیکن قمی نیز در این فهرست حضور دارد و این موفقیت بزرگی برای تنیس روی میز قم است.

وی افزود: پویا وفایی، پینگ پنگ باز قمی در میان ۸ بازیکن دعوت شده رده سنی جوانان به اردوی تیم ملی قرار دارد که از امروز شنبه تمرینات خود را در  مرکز بین المللی استعدادیابی و آموزش شهید عضدی تهران آغاز می‌کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در مورد حضور پینگ پنگ بازان قمی در تور بزرگسالان کشور در آبادان گفت: در این مسابقات، پویا وفایی موفق‌ترین بازیکن قمی بود که با وجود سن و سال کم تا جدول ۳۲ نفره نیز بالا رفت اما مغلوب افشین نوروزی بازیکن بزرگ و نامدار تنیس روی میز ایران شد و بازی برابر نوروزی، فرصت ارزنده‌ای برای پویا وفایی بود.

عموییان بیان داشت: معین منتظری دیگر پینگ پنگ باز جوان قمی در این مسابقات در برابر علی قراچه از خوزستان، با نتیجه سه بر یک  متوقف شد و از رسیدن به جدول ۶۴ نفر اصلی باز ماند و  علی سجادیان از قم، در یک بازی نفسگیر و تنگاتنگ، با وجود شایستگی، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل پوریا مستحقی راد از خراسان رضوی، نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به جدول ۶۴ نفر محروم ماند.

وی عنوان کرد: مسابقات هفتگی رنکینگ دار تنیس روی میز قم در رده‌های سنی پایه نیز روز جمعه ۱۶ آذر در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی قم برگزار شد و محمد محمدی بالاتر از پرهام حکانی مقام نخست این مسابقات را به دست آورد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchw6nq.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما