يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 71858
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته دوم لیگ برتر فوتسال استان قم؛

تیم‌های رئیس کرمی، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند

قم نيوز : تیم‌های شهید رئیس کرمی، ذاکر و مقاومت در هفته دوم لیگ برتر فوتسال استان قم حریفان خود را شکست دادند.
تیم‌های رئیس کرمی، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند
تیم‌های رئیس کرمی، ذاکر و مقاومت حریفان خود را شکست دادند
به گزارش قم نیوز هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم شامگاه شنبه با برگزاری ۴ مسابقه به پایان رسید و ۸ تیم حاضر در این مسابقات در سالن شهید حیدریان قم برابر هم به میدان رفتند.

در بازی‌های برگزار شده، تیم فوتسال شهید رئیس کرمی ۴ بر یک برابر تیم یاقوت پیروز شد که در این بازی امیر حسین آزاد (۶)، اسماعیل زارعی (۱۰)، مجید جعفرلو (۱۵) و حسین مردانی (۳۵) برای رئیس کرمی و حسین مرفهی (۳۴) برای یاقوت گلزنی کردند.

تیم فوتسال صدرا سیستم نیز در دیدار برابر آرش به پیروزی ۳ بر یک رسید که سید محمد تقی حسینی (۱۵)، مرصاد سهرابی (۱۷) و حسین محمدی (۳۴) گل‌های تیم صدرا را به ثمر رساندند و مهدی نوروزی (۲۳) تنها گل آرش را وارد دروازه حریف کرد.

تیم فوتسال مقاومت نیز توانست ۵ بر ۲ تیم الماس شهر را شکست دهد. امیر محمد نعمتی (۷)، حمید نجفی (۱۵)، علیرضا ساریجلو (۳۰) و طاها اسماعیل زاده (۳۷، ۳۹) در این بازی دروازه الماس شهر را گشودند و برای الماس شهر نیز محمد کاظمی (۳۵) و سید امیر حمدی (۳۹) موفق به گلزنی شدند.

در آخرین بازی هفته دوم نیز ذاکر با گلی دیرهنگام ۲ بر یک پاس را برد که محسن وفایی (۱۷) و عبدالله خاشعی (۳۹) برای تیم ذاکر و علی رضایی (۵) برای تیم پاس در این مسابقه گلزنی کردند تا در نهایت ذاکر پیروز این میدان شود.

در پایان هفته دوم و از سوی کمیته فوتسال، برترین‌های هفته انتخاب شدند که تیم شهید رئیس کرمی به عنوان تیم برتر هفته و محمد کیایی نژاد مربی تیم رئیس کرمی به عنوان مربی برتر هفته انتخاب شد.

حسین مردانی (رئیس کرمی) امیرمحمد نعمتی (مقاومت) حسین محمدی (صدرا سیستم) طاها اسماعیل زاده (مقاومت) و میثم مولایی (صدرا سیستم) در تیم منتخب هفته قرار گرفتند و علیرضا ساریجلو (مقاومت) به عنوان بازیکن جوان هفته انتخاب شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcivvay.t1azw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما