يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 71861
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم خبر داد

معرفی «الگوی سوم؛ زن نه شرقی، نه غربی»

قم نيوز : مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم گفت: معرفی الگوی سوم زن نه شرقی، نه غربی و کرامت بانوی ایرانی از مهمترین اهداف سازمان جامعه زنان است که بر این اساس همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار می‌شود.
معرفی «الگوی سوم؛ زن نه شرقی، نه غربی»
معرفی «الگوی سوم؛ زن نه شرقی، نه غربی»
به گزارش قم نیوز مرضیه ابراهیم آبادی با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه زنان اظهار کرد: همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی با ترویج الگوی سوم زن(الگوی زن نه شرقی، نه غربی) در بین صنف بانوان آرایشگر، دانشجویان دانشگاه فنی و بسیجیان منطقه پردیسان از جمله برنامه‌ها بود که آذر ماه برگزار شد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره بانوان گفت: ایشان فرمودند می‌توان زن بود عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال در متن و مرکز بود و سنگر خانواده را پاکیزه نگاهداشت و در عرصه اجتماع و سیاست نیز سنگر سازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری نهضت روشنگری حوزه، نمایشگاه کالای ایرانی، پیاده‌روی، غبارروبی مزارشهدا و نهضت روشنگری در یادمان شهدای کوه خضر و تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم از دیگر برنامه بسیج جامعه زنان محسوب می‌شود.
وی برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، مشاوره کسب وکار، جشن‌های شادی و مسابقات ورزشی در سطح حوزه مقاومت را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccs4qm.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما