يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 71864
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان خبر داد

اجرای طرح بهسازی آسفالت محورهای بخش سلفچگان

قم نيوز : سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان از اجرای طرح لکه گیری هندسی در محورهای جاده ای بخش سلفچگان خبر داد.
اجرای طرح بهسازی آسفالت محورهای بخش سلفچگان
اجرای طرح بهسازی آسفالت محورهای بخش سلفچگان
به گزارش قم نیوز سیدمهدی موسوی اظهار کرد: در راستای تامین ایمنی و تسهیل ترافیک محورهای جاده ای بخش سلفچگان و خلجستان طرح ترمیم و لکه گیری آسفالت پنج قطعه از محورهای مواصلاتی این بخش اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بازه زمانی اجرای این پروژه را یک ماه عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیک بودن اجرای طرح راهداری زمستانی و متغیر بودن شرایط جوی، طرح لکه گیری آسفالت محورهای این بخش طی بازه زمانی یک ماهه عملیاتی و به بهره برداری رسید.

مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان در خصوص مشخصات فنی اجرای این پروژه نیز اظهار کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته و براساس نیاز فنی، برای لکه گیری از دو نوع آسفالت توپکا و بیندر در محل استفاده شده است.

وی میزان تناژ آسفالتی در راستای اجرای طرح را 20 تن برآورد کرد و گفت: آسفالت مورد نیاز این پروژه به صورت گرم و با استفاده از خودروی فلاسک ذخیره مورد استفاده قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به فعالیت های سخت کوشان راهدار در امر نگهداری و تامین راهها، تصریح کرد: تمام این پروژه به صورت امانی و توسط عوامل و امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfjcde.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما