يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 71875
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: وحدت ملت‌های اسلامی سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز مردم مظلوم فلسطین زیر بار ظلم هستند و از حق و حقوق‌شان جلوگیری می‌شود، اگر ملت‌های اسلامی در سراسر دنیا دست به دست هم دهند اسرائیل نمی‌تواند کاری کند و سبب نابوی این رژیم ظالم می شود.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: وحدت ملت‌های اسلامی سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
آیت‌الله علوی‌گرگانی: وحدت ملت‌های اسلامی سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: هیچ انسانی نیست در دنیا که ظلم و فشار ببیند و صبر کند حتماً خداوند عزت او را بالا می‌برد. ملت ایران صدای ملت مظلوم فلسطین را به جهان می‌رساند و کمک‌های آنان ادامه دار خواهد بود.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خداوند ظلم را در جامعه قبیح دانسته است، بیان کرد: قباحت هر چیزی نسبی است و قباحت چیزی است که مسلمان و غیر مسلمان ندارد و کل جامعه بشریت زورگویی را حرام می‌داند. تمام اقوام حرکت ظالمانه را زشت می‌دانند و خداوند در قرآن کریم هم می‌فرماید هر کار خلافی کنید به خودتان کردید.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: امروز مردم مظلوم فلسطین زیر بار ظلم هستند و از حق و حقوقشان جلوگیری می‌شود، اگر ملت‌های اسلامی در سراسر دنیا دست به دست هم دهند اسرائیل نمی‌تواند کاری کند و سبب نابوی این رژیم ظالم می شود.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت ملت‌های مسلمان خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان از هم جدا باشند و به هم کمک نکنند دشمن قدرتمند می‌شود، وحدت ملت‌های اسلامی سبب می‌شود ظلم از بین برود. مساعدت و کمک ملت ایران به مردم فلسطین می‌تواند قوت هم صدایی باشد که ملت‌های دنیا بدانند کدام ملت مظلوم و کدام ملت ظالم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6nq.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما