دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 71912
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون فنی و عمرانی شهردار قم خبر داد:

برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری

قم نيوز : معاون فنی و عمرانی شهردار قم از برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری و دومین کنفرانس تخصصی مهندسی پل با حضور برخی از شخصیت های کشوری و مدیران استانی خبر داد.
برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری و دومین کنفرانس تخصصی مهندسی پل
برگزاری هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری و دومین کنفرانس تخصصی مهندسی پل
به گزارش قم نیوز دکتر علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار قم با اعلام این خبر گفت:  هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری و دومین کنفرانس تخصصی مهندسی پل به همت شهرداری قم با حضور برخی از اساتید ایرانی و خارجی، صاحبنظران،کارشناسان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار، عمران و بازآفرینی شهری و دومین کنفرانس تخصصی مهندسی پل به همت شهرداری قم و با مشارکت استانداری قم، موسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان، دانشگاه صنعتی دورتمند، اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم و وزارت راه و شهرسازی در مرکز همایش‌های شهرداری برگزار می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم اظهار کرد: این کنفرانس طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری 21 تا 22 آذرماه در محورهای مباحث مرتبط با توسعه پایدار در زمینه‌های معماری، شهرسازی، مهندسی عمران، محیط زیست، بهینه سازی مصرف انرژی، مدیریت و مدیریت بحران، اقتصاد شهری، فرهنگ و جامعه‌شناسی، صنعت، تکنولوژی و فناوری اطلاعات و مهندسی پل(ترافیک، معماری، سازه، فناوری و نوآوری، مدیریت، نگهداری، ایمنی و هزینه‌های پایداری همراه با برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

قاری قران اذعان کرد: در نخستین روز این کنفرانس افتتاحیه و سه کارگاه و پنل تخصصی بوم‌شهر هوشمند، بنای سازگار با محیط زیست، بازآفرینی سازگار با محیط زیست و ارائه مقالات و  همچنین در دومین روز آن پنل تخصصی تعاملات اجتماعی در فضای شهری و گردشگری مذهبی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: دکتر برند بنیکوفسکی و ژوهانس امریچ از مدرسه عالی هام آلمان، محسن رحمان شیخ و ایوب خان داوود از هند، مهندس ویکتور مارتینز از اسپانیا، دکتر الساندر دی چزارس از ایتالیا، مهندس علی شاکری و نیما شاکری در این پنل‌های تخصصی سخنرانی خواهند کرد.
معاون فنی و عمرانی شهردار قم افزود: نمایشگاه عکس و آثار قم و همچنین همگردی بازدید علمی از بافت تاریخی شهر قم  با حضور مهمانان نیز از دیگر محورهای این همایش بین المللی می باشد.
شایان ذکر است نخستین کنفرانس ملی تخصصی مهندسی پل با رویکرد مدیریت شهری اسفند ماه 1396 همزمان با روز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندسی توسط شهرداری قم برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8hea.uqevvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما